Gangrel Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg lurte på om det var noen her som var interessert i å lage en hjemmeside for en warcraft 3 clan jeg er medlemm av. Desverre så blir dette nokk definert som "hjelp til de trengende" siden vi ikke kan betale for dette. Finnes det en vennlig sjel der ute som vil hjelpe noen stakkars gamere med å organisere seg bedre? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva med å bare få gratis hjemmesideplass hos f.eks home.no ? Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hvis du hadde sett skikkelig etter så spurte han ikke etter webplass Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg lurte på om det var noen her som var interessert i å lage en hjemmeside for en warcraft 3 clan jeg er medlemm av.Desverre så blir dette nokk definert som "hjelp til de trengende" siden vi ikke kan betale for dette. Finnes det en vennlig sjel der ute som vil hjelpe noen stakkars gamere med å organisere seg bedre? lag selv ...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå