IcedInsanity Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Heihå. Prøvd å Google litt rundt, men fant overraskende lite om dette... Saken er at bilen (Golf 2 90mod) avogtil høres ut som den slutter å dra/skal til å kveles når eg har lav fart.. merkes nesten kun i 2, og 5te gir. Den starter så smått å fuske/rykke og må som regel gire ned og få litt høyere fart før det gir seg. Nå skal det sies at er ikke slik at eg ligger å putrer i 15mk/t i 5te gir før noen av dere kommer å lurer på om eg gjør det. Noen som har peiling på hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Alltid når jeg ser en golf fra den årstiden der med fusk så er det første jeg gjør å ta tak i hele forgasseren, eller "monopoint insprøytningen".. Bøye å bende litt på den og se om den pakningen i bunn har ryki. Man kan høre at det suser nedi der. Er man heldig tok det ca 5sec å finne feilen Veldig vanlig at denne pakningen ryker og det gir rar fusk. Ellers plugger, fordelerlokk, roter, kabler. Man må nesten vite at dette er i orden før man går videre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Ah, såpass mye å ta tak i ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå