Postkassestativ Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har kjøpt meg en omega 99 mod veldig billig. Problemet er at bilen ikke ville starte på morgenen etter den hadde blitt kjørt uten problemer dagen før. Har skjekket at den får bensin og gnist. Virker som den tenner noen ganger. Det ligger ikke lagret noen feilkoder. Tåkelysene vil heller ikke slå seg av. Slukker hvis jeg trekker ut sikringen. De skal egentlig måtte slåes på for hver gang man skal bruke de. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Hvordan er batterispenninga om morgenen før du starter? Edit: Og mens du prøver å starte. Endret 24. oktober 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Batterispenninga er helt topp 12.1v. Nytt batteri. Synes at lyden på motoren virker litt rar når jeg prøver å starte. Hvor mye kan skje over natta? Hva kan være så galt at et verksted ikke finner ut en dritt med alt utstyret de har. Når jeg prøver å starte er spenninga 11 og noe....husker ikke helt. Kunne ha prøvd å bytta motoren, men det er surt hvis heller ikke den nye starter Endret 24. oktober 2014 av Fjernsyn Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 12,1V er ikke helt topp. Det er veldig lavt. Skal være 12,8V fulladet. Lad batteriet helt opp og prøv igjen. Kan hende du har en strømtyv som tapper batteriet over natta. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Starter ikke samme hva jeg gjør. Har prøvd et nytt batteri og startkabler uten at den startet. Tenner fortsatt bare litt. Bilen blir ikke strømløs over natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå