RBW Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Sniper Elite III har nylig fått en Mantle-oppgradering, vi tar med spillet på en runde på testmaskinene våre.GUIDE: Sniper Elite III med Mantle og Direct X (Ekstra) Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ingen tvil om at du trenger Battlefield: Hardline for å få den komplette spillopplevelsen med Sniper Elite III. 1 Lenke til kommentar
asjstian Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Ctrl c, Ctrl v ??? Bf Hardline må en såklart ha Lenke til kommentar
Rossmore Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Da jeg tested Benchmarking i Sniper Elite V3, med og uten Mantle, merket jeg at Benchmark Logs registrerte at jeg brukte alle 4k Memory dedikerte video minne med Mantle på, mens når DX11 kjørte, brukte jeg bare 3k Memory. Nå var FPS forskjellen på Average FPS for meg rundt 2 FPS, som ikke er så mye, men Minimum FPS hadde kolossale forskjeller. Testet på: MSI R9 290x Lightning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå