GroKoDilla Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Er det virkelig sant??? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Øynene gjør egentlig alt i dette bildet! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Kanonbilde:-) kjempegod komp og highkey effekten er akkurat passe. Litt artig med kontrasten mellom rådhuset og barnet. To helt vidt forskjellige ting, men på en eller annen måte ble det en effekt av det. Klarer ikke og sette riktig ord på det... Enig med smort1 ang. Øynene, de gjør susen. Legger også merke til at det er noen som gjør seg bedre på bilder enn andre, og dette gjelder små barn kontra godt voksne pentaxianere..... Veldig bra jobba! Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Er enig med Smort1 angående øynene, Gro ! Jeg er usikker på utsnittet og at du føler du må stedfeste bildet ved hjelp av bygningsmassen til venstre. For min egen skyld så tar de for mye oppmerksomhet. High key builder ved glade opplevelser og Low key ved mindre glade, så får det bli opp til betrakter å tolke ut fra det. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vet ikke om det er bevisste elementer i komposisjonen, men for meg er det en kontrast definert av en fysisk tidslinje gitt av de menneskelige byggverkene og barneansiktet som representerer noe konstant i samme tidslinje. Et barneansikt opplevdes nok likt i begge ender av tidslinjen. Flott high key mvh jan Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Vet ikke om det er bevisste elementer i komposisjonen, men for meg er det en kontrast definert av en fysisk tidslinje gitt av de menneskelige byggverkene og barneansiktet som representerer noe konstant i samme tidslinje. Et barneansikt opplevdes nok likt i begge ender av tidslinjen. Flott high key mvh jan Du var nok på sporet der, ja... Jeg opplevde kontrasten nåtid/fortid ganske unik - også gjennom barnebarnets funderinger over det han så... Skal ikke røpe hva sammenhenger han grublet på, av hensyn til senere forlegenheter, men det er utrolig fascinerende refleksjoner de små gjør seg når de blir "tatt med tilbake i tid" ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vet ikke om det er bevisste elementer i komposisjonen, men for meg er det en kontrast definert av en fysisk tidslinje gitt av de menneskelige byggverkene og barneansiktet som representerer noe konstant i samme tidslinje. Et barneansikt opplevdes nok likt i begge ender av tidslinjen. Flott high key mvh jan Der fikk du sagt det som jeg ikke fant ord på Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vet ikke om det er bevisste elementer i komposisjonen, men for meg er det en kontrast definert av en fysisk tidslinje gitt av de menneskelige byggverkene og barneansiktet som representerer noe konstant i samme tidslinje. Et barneansikt opplevdes nok likt i begge ender av tidslinjen. Flott high key mvh jan Der fikk du sagt det som jeg ikke fant ord på Det hender fra tid til annen at det dirrer litt ekstra i synapsene mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vet ikke om det er bevisste elementer i komposisjonen, men for meg er det en kontrast definert av en fysisk tidslinje gitt av de menneskelige byggverkene og barneansiktet som representerer noe konstant i samme tidslinje. Et barneansikt opplevdes nok likt i begge ender av tidslinjen. Flott high key mvh jan Der fikk du sagt det som jeg ikke fant ord på Det hender fra tid til annen at det dirrer litt ekstra i synapsene mvh Jan Har ikke slike..... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Å så flott bilde med god dybdefølelse og barnets drømmende blikk ..kan være mange fortellinger i dette bildet. liker highkeyfølelsen i bildet. Hilsen tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Å så flott bilde med god dybdefølelse og barnets drømmende blikk ..kan være mange fortellinger i dette bildet. liker highkeyfølelsen i bildet. Hilsen tove :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg