1-2-3- Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hei! Oppdaterte min AC66U til Merlin versjon 376.47 nå. Før oppdateringen kunne jeg velge "N + AC" i innstillingene under 5 GHz, men nå har jeg bare valget mellom "Automatisk", "N Only" og "Legacy". Hva har skjedd med AC? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har AC56U med samme FW og der funker det. Helt sikker på at du ikke har blingsa og sett på innstillingen for 2,4 GHz? Ville prøvd å resette til fabrikkinnstilling (reset button på baksiden) og lasta inn FW på nytt. Lenke til kommentar
1-2-3- Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Nei da, jeg har sett rett. Men etter litt søking på nettet, så ser det ut som at flere har problemet med at en ikke kan velge ac i innstillingene. Men om de har Merlin vet jeg ikke. Lenke til kommentar
otl Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Nei da, jeg har sett rett. Men etter litt søking på nettet, så ser det ut som at flere har problemet med at en ikke kan velge ac i innstillingene. Men om de har Merlin vet jeg ikke. Har også Merlin og får heller ikke opp ac som ett alternativ. Lenke til kommentar
1-2-3- Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Nei da, jeg har sett rett. Men etter litt søking på nettet, så ser det ut som at flere har problemet med at en ikke kan velge ac i innstillingene. Men om de har Merlin vet jeg ikke. Har også Merlin og får heller ikke opp ac som ett alternativ. Hvilken firmwareversjon har du da? Lenke til kommentar
otl Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Nei da, jeg har sett rett. Men etter litt søking på nettet, så ser det ut som at flere har problemet med at en ikke kan velge ac i innstillingene. Men om de har Merlin vet jeg ikke. Har også Merlin og får heller ikke opp ac som ett alternativ. Hvilken firmwareversjon har du da? 376.47 Lenke til kommentar
1-2-3- Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Nedgraderte til 374.44, og da kom "N + AC" tilbake. Aner ikke hvorfor AC har blitt fjernet. Men selv om jeg velger "N + AC" nå ser det ut til at dataen velger å bruke N. Hvorfor det? Kan jeg tvinge den over på AC? Det er flere som spør om dette på nettet, men det ser ikke ut til at noen har så gode svar. Virker som at det er nesten umulig å bruke AC, eller at en må fikle mye for å få det til. Lenke til kommentar
otl Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Nedgraderte til 374.44, og da kom "N + AC" tilbake. Aner ikke hvorfor AC har blitt fjernet. Men selv om jeg velger "N + AC" nå ser det ut til at dataen velger å bruke N. Hvorfor det? Kan jeg tvinge den over på AC? Det er flere som spør om dette på nettet, men det ser ikke ut til at noen har så gode svar. Virker som at det er nesten umulig å bruke AC, eller at en må fikle mye for å få det til. Setter den bare på automatisk og velger 80MHz på kanalbåndbredden. 80MHz er AC. Vet tidligere at det ble nevnt at N+AC ikke fungerte slik det skulle. Lenke til kommentar
1-2-3- Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Nedgraderte til 374.44, og da kom "N + AC" tilbake. Aner ikke hvorfor AC har blitt fjernet. Men selv om jeg velger "N + AC" nå ser det ut til at dataen velger å bruke N. Hvorfor det? Kan jeg tvinge den over på AC? Det er flere som spør om dette på nettet, men det ser ikke ut til at noen har så gode svar. Virker som at det er nesten umulig å bruke AC, eller at en må fikle mye for å få det til. Setter den bare på automatisk og velger 80MHz på kanalbåndbredden. 80MHz er AC. Vet tidligere at det ble nevnt at N+AC ikke fungerte slik det skulle. Ja, jeg fant ut det jeg også. Burde ha merket denne tråden som løst tidligere. Men takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå