Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjenner ingen følelser for jenta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hadde ganske kjapt masse sex, noe som varte mesteparten av kvelden, og jeg klarte ikke å ta det opp. Jeg suger.

Tenker på det enda. Bah, vet ikke hva jeg skal gjøre

Jeg er jente, og jeg må bare si… hadde jeg vært jenta i din situasjon, hadde jeg satt stor pris på om du hadde vært helt ærlig med meg hvis du ser jeg begynner å utvikle følelser for deg. Ikke før meg bak lyset:)

Anonymous poster hash: 8f5d9...54e

Lenke til kommentar

Vi hadde ganske kjapt masse sex, noe som varte mesteparten av kvelden, og jeg klarte ikke å ta det opp. Jeg suger.

Tenker på det enda. Bah, vet ikke hva jeg skal gjøre

Jeg er jente, og jeg må bare si… hadde jeg vært jenta i din situasjon, hadde jeg satt stor pris på om du hadde vært helt ærlig med meg hvis du ser jeg begynner å utvikle følelser for deg. Ikke før meg bak lyset:)

Anonymous poster hash: 8f5d9...54e

Ja, er helt enig, hadde villet det i samme situasjon jeg også. Har blitt ført bak lyset selv før, og vet hvor jævlig det kan føles, så jeg må bare slutte å være pingle og ta det opp neste gang.

Lenke til kommentar

bare ikke få henne gravid. Det bør du passe litt på.

Masse sex kan fortere enn du tror føre til det (snakker av erfaring) og unge. Så du bør vurdere ordentlig prevensjon ihvertfall så du ikke blir ufrivillig pappa...

Ellers så er du heldig som har masse sex med dama. Finnes mange mange som ikke har det.

Du suger ikke, la heller henne suge deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...