g@bb@ Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Vel, tror ikke alle hadde reagert likt som deg og noen hadde sikkert tenkt hvor kjipt å teit den andre var. Men veldig bra at du klarer å ha den holdningen til det som skjedde - ikke alle hadde klart det :-) Lenke til kommentar
WPX Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Vi hadde ganske kjapt masse sex, noe som varte mesteparten av kvelden, og jeg klarte ikke å ta det opp. Jeg suger. Tenker på det enda. Bah, vet ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Vi hadde ganske kjapt masse sex, noe som varte mesteparten av kvelden, og jeg klarte ikke å ta det opp. Jeg suger. Tenker på det enda. Bah, vet ikke hva jeg skal gjøre Jeg er jente, og jeg må bare si… hadde jeg vært jenta i din situasjon, hadde jeg satt stor pris på om du hadde vært helt ærlig med meg hvis du ser jeg begynner å utvikle følelser for deg. Ikke før meg bak lyset:) Anonymous poster hash: 8f5d9...54e Lenke til kommentar
WPX Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Vi hadde ganske kjapt masse sex, noe som varte mesteparten av kvelden, og jeg klarte ikke å ta det opp. Jeg suger. Tenker på det enda. Bah, vet ikke hva jeg skal gjøre Jeg er jente, og jeg må bare si… hadde jeg vært jenta i din situasjon, hadde jeg satt stor pris på om du hadde vært helt ærlig med meg hvis du ser jeg begynner å utvikle følelser for deg. Ikke før meg bak lyset:) Anonymous poster hash: 8f5d9...54e Ja, er helt enig, hadde villet det i samme situasjon jeg også. Har blitt ført bak lyset selv før, og vet hvor jævlig det kan føles, så jeg må bare slutte å være pingle og ta det opp neste gang. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 bare ikke få henne gravid. Det bør du passe litt på. Masse sex kan fortere enn du tror føre til det (snakker av erfaring) og unge. Så du bør vurdere ordentlig prevensjon ihvertfall så du ikke blir ufrivillig pappa... Ellers så er du heldig som har masse sex med dama. Finnes mange mange som ikke har det. Du suger ikke, la heller henne suge deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå