WPX Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Hei Har "datet" en jente litt over en måned, vi har vært en del sammen, laget mat sammen, sett film, hatt en del sex... Den gamle regla der. Hun er objektivt sett en pen, morsom og bra jente, men jeg tror ikke jeg har noen følelser for henne. Har hatt følelser for jenter før, noe jeg gjerne merker ved at jeg har et sterkt ønske om å være med dem, gleder meg til neste gang jeg skal se dem, tar initiativ til mye chatting på facebook osv. Men jeg merker bare ikke det samme givet denne gangen. Situasjonen var egentlig lik forrige gang jeg datet en jente, kjente nadanix følelser for henne, og etter hvert bare ebbet det ut i ingenting da ingen av oss tok kontakt med hverandre mer. Og jeg brydde meg ikke om det engang. Liker ikke helt denne utviklingen. Haha, men er vel bare normalt å ikke klaffe 100% med alle man prøver å få noe til med. Problemet er mer at jeg er usikker på om hun jeg nå dater liker meg på et slikt følelsesnivå jeg ikke kjenner for henne. Eller eventuelt vil gjøre det om vi fortsetter slik som nå. Vil ikke såre henne eller noe slikt. Spørsmålet mitt er vel egentlig om hvor lenge man skal la noe slikt holde på? Før man sier "nok er nok" og avslutter greia? Jeg syns det er hyggelig å være med henne og det er deilig med sex, liksom... Men kunne også like gjerne vært hjemme på lørdagskvelden og slappet av og gått og lagt meg tidlig. Haha, det er vel ikke en helt bra tanke.. Tror altså ikke jeg kommer til å få noen sterke følelser for henne. What to do? Endret 23. oktober 2014 av WPX Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Burde ikke det faktum at du skriver dette innlegget være nok til å innse at tiden er inne for "det er ikke deg, det er meg"-praten? 3 Lenke til kommentar
WPX Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Burde ikke det faktum at du skriver dette innlegget være nok til å innse at tiden er inne for "det er ikke deg, det er meg"-praten? Haha, burde kanskje det. Vet ikke hva det er som gjør at jeg holder det gående. Tenker at jeg kanskje har gitt det for lite tid. Vil heller ikke såre henne, men samtidig er det kanskje bare jeg som er egoistisk, for jeg har en tendens til å prøve å unngå drama og heller bare la det keep going Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) jeg er i samme tralten, ingen jenter "fester seg" hos meg.... litt skremmende Endret 23. oktober 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Spørsmålet mitt er vel egentlig om hvor lenge man skal la noe slikt holde på? Før man sier "nok er nok" og avslutter greia? Jeg syns det er hyggelig å være med henne og det er deilig med sex, liksom... Du har jo god sex og en kvinne som lager god mat. Så slapp av og kos deg. Du finner sikkert ei du får følelser for. Da er det på tide å trekke deg ut. Men frem til det, ha det gøy. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Spørsmålet mitt er vel egentlig om hvor lenge man skal la noe slikt holde på? Før man sier "nok er nok" og avslutter greia? Jeg syns det er hyggelig å være med henne og det er deilig med sex, liksom... Du har jo god sex og en kvinne som lager god mat. Så slapp av og kos deg. Du finner sikkert ei du får følelser for. Da er det på tide å trekke deg ut. Men frem til det, ha det gøy. Hey, hvis det er slik etter "det er ikke deg, det er meg"-praten som nevnt over, at han finner ut at jenta har følelser, bør han overhodet ikke fortsette denne relasjonen uten at jenta er med på det! Anonymous poster hash: 8f5d9...54e 2 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Hey, hvis det er slik etter "det er ikke deg, det er meg"-praten som nevnt over, at han finner ut at jenta har følelser, bør han overhodet ikke fortsette denne relasjonen uten at jenta er med på det! Anonymous poster hash: 8f5d9...54e Hva man bør eller ikke er vel opp til individet. Noen vil si utnyttelse. Men de har det bra i sammen og nyter begge god sex. Så hvorfor stoppe? Man lever kun en gang og da bør man høste av godene livet gir. Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel quote-pyramide 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Så lenge du sier ifra til henne så kan dere jo fortsette. Er enig med gothminister, men det at han koser seg burde ikke gå på bekostning av hennes følelsesliv. Han burde ta praten med henne NÅ, fortelle henne at han liker henne og hun er en flott jente men at han ikke er forelsket. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har stort sett samme greia med de fleste jenter. De kan være pene, deilig kropp osv, men føler ikke den store tiltrekningen. Jeg tenner selvfølgelig på dem osv, men om de ikke kontakter meg trenger ikke jeg å tenke over det engang med mindre jeg blir kåt osv. De få gangene jeg føler skikkelig tiltrekning går det andre veien. Vil anbefale deg og kutte henne ut, eller ta en alvorsprat med henne dersom du ønsker å fortsette å ha sex osv. Hvis hun ikke har følelser for deg er det jo ingenting i veien for å fortsette. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Du har jo god sex og en kvinne som lager god mat. Så slapp av og kos deg. Du finner sikkert ei du får følelser for. Da er det på tide å trekke deg ut. Men frem til det, ha det gøy. Hva man bør eller ikke er vel opp til individet. Noen vil si utnyttelse. Men de har det bra i sammen og nyter begge god sex. Så hvorfor stoppe? Man lever kun en gang og da bør man høste av godene livet gir.Problemet er jo bare at han isåfall gir uttrykk for noe som ikke stemmer. Finner hun ut at han ikke har følelser for henne og bare er sammen med henne for sexen og maten hennes så vil jo hun føle seg passe dum. Kan se for meg det kan være en ekkel følelse, det at du tror at du er noe spesielt for noen og finner ut at du ikke betydde i nærheten så mye som du først trodde. Reaksjonen for de aller fleste vil ikke bare være: faen, kunne brukt tiden til noe bedre. Fuck that, what a bummer... Men istedenfor vil du føle deg som en idiot, og den kan godt gå utover selvtilliten. En følelsesreaksjon jeg tror helst jenter, men også mange gutter ville ha fått. Noe som er dypere og vondere enn bare en anger på dårlig brukt tid... Det er jo utnyttelse, enten er bevisst på det eller ei. Man spiller på motpartens tro om at alt er som det skal være og at den andre gjengjelder kjærligheten. De er ikke bare fuck friends liksom... Blir egentlig bare irritert når jeg leser sånn. Endret 24. oktober 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Reaksjonen for de aller fleste vil ikke bare være: faen, kunne brukt tiden til noe bedre. Fuck that, what a bummer... Men istedenfor vil du føle deg som en idiot, og den kan godt gå utover selvtilliten. En følelsesreaksjon jeg tror helst jenter, men også mange gutter ville ha fått. Noe som er dypere og vondere enn bare en anger på dårlig brukt tid... Det er jo utnyttelse, enten er bevisst på det eller ei. Man spiller på motpartens tro om at alt er som det skal være og at den andre gjengjelder kjærligheten. De er ikke bare fuck friends liksom... Blir egentlig bare irritert når jeg leser sånn. Enig med AdNauseam her. Om jenta legger mer i det enn hva TS gjør så blir det jo "feil". Hun vil jo garantert føle seg ført bak lyset og verre. Ta praten med henne nå er mitt råd. Lenke til kommentar
WPX Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg er enig med dere som sier det vil være utnyttelse å "bare fortsette" pga. mat, sex osv. Er ikke helt typen til å kunne gjøre det. Har ikke et ønske om å såre henne, selv om jeg ikke vet hva hun føler for meg, om hun føler noe for meg. En prat hadde sikkert vært den beste løsningen, men jeg har en følelse av at hun vil si "vi har ikke holdt på så lenge, vi kan jo bare se hva som skjer, la oss ikke stresse med det" osv. Jeg tror ikke hun kommer til å si rett ut "nei, jeg er ikke forelsket i deg heller" eller "men jeg er jo forelsket i deg". Jeg er forvirret! Skal til henne i kveld, får se hva som skjer. Syns det er ubehagelig å ta en slik prat også... Men får vel manne meg opp. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 En sånn prat er aldri kul men best å ta den face to face. Ka ikke si jeg selv har gjort det hver gang å har følt meg som en større drittsekk de gangene enn når jeg har sagt det ansikt til ansikt. Let us know how it goes! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg er også i samme situasjon som TS, og føler meg litt dust. For nå hinter hun til helgetur med hotell og greier, og er redd for at det er litt for seriøst for henne, i forhold til hvordan jeg føler (jeg har jo ingen følelser for hu). En ting jeg har prøvd litt på er å prate og fokusere veldig på sex, og også være litt "emosjonell tilbakestående", så hun kanskje skjønner at det ikke er noen følelser, men bare sex. Selvfølgelig er jo dette dårlig gjort, og veldig "ekperimentellt". Og innser vel mer og mer at jeg må prate med henne før det går altfor langt. Denne tråden hjalp jo heller ikke... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg er enig med dere som sier det vil være utnyttelse å "bare fortsette" pga. mat, sex osv. Er ikke helt typen til å kunne gjøre det. Har ikke et ønske om å såre henne, selv om jeg ikke vet hva hun føler for meg, om hun føler noe for meg. En prat hadde sikkert vært den beste løsningen, men jeg har en følelse av at hun vil si "vi har ikke holdt på så lenge, vi kan jo bare se hva som skjer, la oss ikke stresse med det" osv. Jeg tror ikke hun kommer til å si rett ut "nei, jeg er ikke forelsket i deg heller" eller "men jeg er jo forelsket i deg". Jeg er forvirret! Skal til henne i kveld, får se hva som skjer. Syns det er ubehagelig å ta en slik prat også... Men får vel manne meg opp. Hvis hun sier det så sier du klart ifra at nei, det er ikke noe du ønsker. Dette må hun respektere, hvis hun er dum nok til å prøve å få deg til å ''falle'' for henne etter du har fortalt henne dette så bare lev livet og bruk henne for alt hun er verdt. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Det er jo utnyttelse, enten er bevisst på det eller ei. Man spiller på motpartens tro om at alt er som det skal være og at den andre gjengjelder kjærligheten. De er ikke bare fuck friends liksom... Blir egentlig bare irritert når jeg leser sånn. Alle utnytter hverandre i dette samfunnet. Hvorfor ikke bare leve og kose seg i den situasjonen man faktisk befinner seg i her og nå? Man må ikke lage så mye oppstyr av alt. Her er det to mennesker som begge får deilig sex og de spiser og koser seg. La det det være slik så lenge som mulig. Det kan jo være at sterkere følelser oppstår etter hvert. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Alle utnytter hverandre i dette samfunnet. Hvorfor ikke bare leve og kose seg i den situasjonen man faktisk befinner seg i her og nå? Man må ikke lage så mye oppstyr av alt. Her er det to mennesker som begge får deilig sex og de spiser og koser seg. La det det være slik så lenge som mulig. Det kan jo være at sterkere følelser oppstår etter hvert. lir egentlig bare irritert når jeg leser sånn. Jeg tenker meg ihvertfall at det blir feil om jenta legger mer følelser i det og tror da faktisk at dette kan utvikle seg til et forhold og når da TS bare sier etter 4 måneder: sorry, var bare sex. Om begge to er inneforstått med det - såklart - kjør på og kos dere men du må da være enig at det i det minste blir litt moralsk feil å utnytte en persons følelser for ens egen kåtskap? Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel quote-pyramide Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Alle utnytter hverandre i dette samfunnet. Hvorfor ikke bare leve og kose seg i den situasjonen man faktisk befinner seg i her og nå? Man må ikke lage så mye oppstyr av alt. Her er det to mennesker som begge får deilig sex og de spiser og koser seg. La det det være slik så lenge som mulig. Det kan jo være at sterkere følelser oppstår etter hvert. Om begge to er inneforstått med det - såklart - kjør på og kos dere men du må da være enig at det i det minste blir litt moralsk feil å utnytte en persons følelser for ens egen kåtskap? Er det egentlig galt og utnytte et annet menneske for egen kåtskap? Og hvem sier og bestemmer hva som er god eller dårlig moral? Jeg vil påstå at mange der ute utnytter andre for egen kåtskap og annet for selv og tilfredsstille egne behov og lyster. At noen blir såret, ja det skjer daglig. Forhold tar slutt, noen dør osv. Skal man hele tiden ta hensyn til slikt, ja da blir man rimelig låst fast. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Alle utnytter hverandre i dette samfunnet. Hvorfor ikke bare leve og kose seg i den situasjonen man faktisk befinner seg i her og nå? Man må ikke lage så mye oppstyr av alt. Her er det to mennesker som begge får deilig sex og de spiser og koser seg. La det det være slik så lenge som mulig. Det kan jo være at sterkere følelser oppstår etter hvert. Er det egentlig galt og utnytte et annet menneske for egen kåtskap? Og hvem sier og bestemmer hva som er god eller dårlig moral? Jeg vil påstå at mange der ute utnytter andre for egen kåtskap og annet for selv og tilfredsstille egne behov og lyster. At noen blir såret, ja det skjer daglig. Forhold tar slutt, noen dør osv. Skal man hele tiden ta hensyn til slikt, ja da blir man rimelig låst fast. Vil tørre å påstå at utnyttelse er feil uansett hvordan man snur å vender på det. Men en fordel med forskjellige meninger som nå er jo at man får sunne diskusjoner utav det og kan ha en dialog rundt forskjellige meninger :-) Tør jeg spørre om du har blitt "brukt/utnyttet" på den måten jeg mener her: at en person du har sett for deg at det skal bli en del følelser og slikt involvert og så får du høre at "nei, var bare knulling så vil ikke prate mer med deg"? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Er det egentlig galt og utnytte et annet menneske for egen kåtskap? Og hvem sier og bestemmer hva som er god eller dårlig moral? Jeg vil påstå at mange der ute utnytter andre for egen kåtskap og annet for selv og tilfredsstille egne behov og lyster. At noen blir såret, ja det skjer daglig. Forhold tar slutt, noen dør osv. Skal man hele tiden ta hensyn til slikt, ja da blir man rimelig låst fast. Tør jeg spørre om du har blitt "brukt/utnyttet" på den måten jeg mener her: at en person du har sett for deg at det skal bli en del følelser og slikt involvert og så får du høre at "nei, var bare knulling så vil ikke prate mer med deg"? Ja for mange år siden traff jeg er utrolig deilig dame. Hun var ei sexbombe og kunne knulle. Etter 3 måneder med sex, så dumpet hun meg. Hun var kun ute etter sex og jeg som mann ble misbrukt. Men slikt kommer man fort over og man sitter jo med mange gode minner og erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå