Rious Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 har telenor 704/128 10GB skal skifte fordi 10GB går for fort og det er dårlig upload. bruker internetten til spilling, film og musikk. catch 850/358 = 499kr gir maks 499 pr mnd. kan ikke få nextgentel ... er catch bra? noen andre ideer? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 kan ikke få nextgentel ... er catch bra? noen andre ideer? Tror nok Catch er meget bra, de har stort sett fått bare godord om sin SDSL-løsning og det skulle ikke være noen grunn til at de er dårligere på ADSL. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jepp, kan absolutt anbefale Catch sin adsl løsning. Fikk min linje for en uke siden, og er absolutt storfornøyd! Linja har hatt 100% oppetid (til nå da : ) og pinger helt utmerket (nesten dobbelt så god ping som jeg hadde før med avidi, pinger feks 10ms til catch sine egne spillservere ) Catch tilater også server aktivitet i sitt nett i motsetning til f.eks avidi. De har foresten også utmerket support, jeg sendte en mail og fikk svar etter 30minutter! Jada, de har ikke de beste prisene, men i min mening er det faktisk verdt det! Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Catch sin adsl løsning funker den for alle som kan få adsl, eller må catch ha sitt eget utstyr i sentralen slik som på SDSL ? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 BlueCom har også ganske gode løsninger på adsl. Kan det være et alternativ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Catch sin adsl løsning funker den for alle som kan få adsl, eller må catch ha sitt eget utstyr i sentralen slik som på SDSL ? De må ha eget utstyr og jeg regner med at ADSL er et bi-produkt for og få mer inntjening på eksisterende SDSL-utstyr. Lenke til kommentar
dash Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har ikke catch egne linjer(kabler)? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har ikke catch egne linjer(kabler)? Nei, de leier det på lik linje med alle andre ISP-er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå