007JamesBond Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hei ! Fant fram en del gamle leker i kjelleren i dag og lurte på hva jeg kunne solgt det for på Finn. Hva tror dere? Jeg har lagt til mange bilder under. Pent behandlet og ingen feil. To store SWAT trucker / politi trucker To motorsykler 2 hengere 1 bil 1 kano 1 redningsbåt (røde) Mange politi folk, kriminelle og et par andre Masse våpen, ryggsekker, walkietalkie +++++ Det er også to safer (en stor og en liten) Et fengsel og et hus. Det er rom inne i bilene også, et våpenrom og et fengsel. Det er fungerende blålys på bilene med to forskjellige lyder per. bil! Kostet endel nytt, så håper å få igjen litt. Vet selvfølgelig at bruktmarkedet er hardt, men får se. Så hva ville dere gitt eller hva tror dere jeg kan få for dette på Finn? Takker så mye for svar! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hadde jeg hatt penger og plass, hadde jeg gladelig kjøpt alt det der av deg. Ikke at jeg vet om det har noen økonomisk verdi, og ikke har jeg noen barn heller, men da jeg vokste opp, fikk jeg nesten ingen slike leker, og jeg har alltid ønska meg slike ting. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Et par hundrelapper, kanskje? Ser ut til at dette fremdeles er å få tak i nytt, så den store samlerverdien er begrenset. http://www.amazon.com/True-Heroes-Police-Force-Playset/dp/B003GR0YPA Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Det der kan ikke måles med det jeg har da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Men det er samme serie? Poenget er at leker skal være ganske spesielle før de er verdt noe særlig, og siden greiene fremdeles er i salg og ikke særlig dyre, kan du ikke regne med å få så mye at det veier opp for affeksjonsverdien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå