Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fetisje i kjæresten som jeg ikke takler mer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde det skulle stå noe sånn greier om bleiefetisj eller tisse på hverandre når jeg leste at du var lei av "fetisjen" til typen, men forventet ikke at det skulle være såpass små greier som å klase på puppene dine.. Ville nok ikke en gang kalt det for en fetisj, men heller noe han liker.

Spiller vel ingen rolle om det kan defineres som en fetisj eller ei, liker hun det ikke er det ikke noe "smågreier" for henne.

Lenke til kommentar

 

 

Trodde det skulle stå noe sånn greier om bleiefetisj eller tisse på hverandre når jeg leste at du var lei av "fetisjen" til typen, men forventet ikke at det skulle være såpass små greier som å klase på puppene dine.. Ville nok ikke en gang kalt det for en fetisj, men heller noe han liker.

Spiller vel ingen rolle om det kan defineres som en fetisj eller ei, liker hun det ikke er det ikke noe "smågreier" for henne.

Ja, men jeg tror rett og slett TS bør revurdere forholdet, eller revurdere om hun i det hele tatt er klar for forhold. Man bør vel kunne snakke med partneren om dette når man har vært sammen i 7 år? Eller skal alt formidles gjennom et internettforum?

 

Uansett virker det som TS ikke bryr seg annet enn at hun ikke får noe ut av det selv pluss at hun tror det kommer til å utvikle seg til sado greier... hva er gærent med det egentlig? Er vel ingenting feil med å ha tau liggende på soverommet? ... :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ja, men jeg tror rett og slett TS bør revurdere forholdet, eller revurdere om hun i det hele tatt er klar for forhold. Man bør vel kunne snakke med partneren om dette når man har vært sammen i 7 år? Eller skal alt formidles gjennom et internettforum?

 

Uansett virker det som TS ikke bryr seg annet enn at hun ikke får noe ut av det selv pluss at hun tror det kommer til å utvikle seg til sado greier... hva er gærent med det egentlig? Er vel ingenting feil med å ha tau liggende på soverommet? ... :)

 

Nei, er enig i at man bør kunne si ifra om slikt etter å ha vært sammen så lenge.

 

Haha, smaken er som baken. Tenner ikke så veldig på smerte personlig, virker ikke som TS gjør det heller

Endret av Tvillingsjel
Quote-pyramide
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært han som gjorde noe plagsomt over lang tid, hadde jeg følt meg skikkelig dum, lei meg og skuffet etter å fått vite det. Hvorfor ble det ikke sagt noe helt i begynnelsen?

 

Jeg forstår hvis du ikke ønsker å såre ham, men faktisk er det større sannsynlighet for å såre noen når man ikke sier noe med en gang. Han elsker deg tydeligvis og han ønsker mest sannsynlig ikke å gjøre deg noe vondt. Din redsel kommer fra din uvitenhet. Du vet selv hva løsningen er.

 

I tillegg vil han vil sette pris på at du alltid forteller nøyaktig hva du mener (med mindre du vil glede ham og du synes det er greit med en liten hvit løgn). Menn er ikke alltid så gode til å lese mellom linjene, så ikke forvent at han skal ta hint.

Endret av ahw_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I tillegg vil han vil sette pris på at du alltid forteller nøyaktig hva du mener (med mindre du vil glede ham og du synes det er greit med en liten hvit løgn).

En fin hvit løgn her er kanskje at "jeg begynner å bli lei av det der nå, så jeg vil ikke at du skal gjøre det mer." Versus sannheten at "dette har jeg gått å gnugd på i 7 år, din dolokkhånd".
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Løsningen er som alltid: "Det er bare å snakke sammen."

 

Men ikke tro "fetisjen" forsvinner, for det gjør den ikke. Du kan dessverre ikke kontrollere tankene til kjæresten din. Det må du akseptere. Så får han akseptere at han ikke får utløp for sin fetisj med deg.

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar

 

I tillegg vil han vil sette pris på at du alltid forteller nøyaktig hva du mener (med mindre du vil glede ham og du synes det er greit med en liten hvit løgn).

En fin hvit løgn her er kanskje at "jeg begynner å bli lei av det der nå, så jeg vil ikke at du skal gjøre det mer." Versus sannheten at "dette har jeg gått å gnugd på i 7 år, din dolokkhånd".

 

En slik hvit løgn kan spare ham for mye skyldfølelse. :)

Endret av ahw_
Lenke til kommentar

relationship waiting to end.

 

han ønsker et rikt sexliv, du gjør ikke det. dere er ikke noe for long-term. innse det, ta handling og kom dere videre. 7 år eller 7 måneder spiller ingen rolle, ikke kast bort mere av tiden til hverandre. stakkar fyr som sitter og får undertrykt sine ønsker og lyster

Endret av Henrik2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

til TS: enkleste er nok å værra singel! Da slipper du å bli klaska på brystene!

 

Så tre inn i singel-livet for evig og alltid, eller finn deg en gubbe på 50 som har mista sex-lysta du ...

Så skal du se at det ordner seg.

 

Det meste av det vi menn gjør er jo så kjipt og ræva uansett mener jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Virker som han synes sexlivet begynner å bli kjedelig. Jeg synes man bør ofre seg litt for partneren selvom man ikke synes det er helt topp, men om du ikke takler det, takler du det ikke. Du kan jo si at du er litt lei av det, og spør om det er noe annet han kunnr tenkt seg å prøve. Jeg ville iallefall tatt det som et hint

Lenke til kommentar

Alvorlig talt, dere må da kunne snakke om dette ansikt til ansikt? Hva hjelper det å se hva masse fremmede mener om puppedasking?

Forhold handler om kommunikasjon. Sitt ned med typen og fortell at du synes han er knall i sengen (eller annet kompliment), men at du dessverre har mistet sansen for denne puppebankingen, og du håper det går fint at dere ikke praktiserer dette lenger. Spør om dere ikke heller skulle prøvd noe annet istedenfor, det er bare fantasien som setter grenser på soverommet.

Jeg er sikker på at han ikke ønsker å utsette deg for noe som du ikke takler, og at han er i stand til å inngå kompromiss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...