Spillredaksjonen Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Redaksjonen favoriserer alt fra rytmespill til grøsserspill.FEATURE: Våre favorittsjangre Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Favorittsjanger: FPS RPG Andre sjangre verdt å nevne: Pek-og-klikk adventures, sandkassespill, FPS shooters, skrekkspill, MMORPG, survival 1 Lenke til kommentar
Strongbad Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 FPS RPG av typen bioshock, system shock, deus ex, thief, deadspace, mass effect. 2 Lenke til kommentar
Average Magic Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Grand Strategy er min favoritt, etter det er det surv. horror. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Min favorittsjanger er spill som er bra. (Men finner flest av dem innenfor eventyr/rolle og strategi-spill) Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Bilspill, rpg og fps. Ellers det meste som er på konsoll. Lenke til kommentar
JulesX Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Mitt favoritt spill må vel være Vanilla Wow. Har ikke spilt det på mange år, men kommer nok aldri til å få den følelsen igjen som jeg fikk da jeg begynte å spille Wow. Liker alle typer spill, men favorittsjanger heller mest mot RPG. Demons/Dark souls, Skyrim, Mass effect, Fallout, Zelda, Final fantasy, Dragon Age origins osv.. Lenke til kommentar
Alais Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Favorittsjanger er definitivt eventyrspill, og for meg inkluderer det pek-og-klikk, mer action-fokuserte spill som vektlegger historie fremfor gåter, og rendyrkede gåtespill. Er også veldig veldig glad i rollespill og strategi, spesielt tur-basert (ja, i begge tilfeller) Endret 23. oktober 2014 av Alais Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 HÅHÅ! FÅr jeg legge til heroes of the storm, er litt hekta, dropper fylla skal bare spille. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Her var det mye bra, altså. Selv holder jeg en knapp på RTS; nærmere bestemt CC Generals Zero Hour og Battle for Middle-Earth 2 - Rise of the Witch-King. Om det er fordi de kjører akkurat samme motoren er jeg usikker på, men kan godt stemme bra, det. Utover det er det egentlig det meste, men hver gang det har kommet et nytt Final Fantasy har jeg vel egentlig sikla like mye som tenåringsjenter over Justin Bieber. Helt til etter 13. Makan til møkk, altså. 1 Lenke til kommentar
Tossamaen Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 MMORPGs. All day every day. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Mine er FPS, Sandkasse, Strategi og Simuleringer. (liker overlevelse spill, men det er jo fps/sandkasse) Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Det er 3 spill jeg må trekke frem om jeg skal plukke mine favoritter: WoW, Dota2 og Dragon Age: Origins. I tillegg har jeg vært stor fan av elder scrolls og mass effect serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå