Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Kjerringansikter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Du får det så solid sagt, du Kneppen. Bare flott dette her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg ble brått tom for superlativer , dette er stort. Mvh Alec Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 En meget sterk tekst, Roar ! - men jeg er litt i tvil om dette er det rette forum. Kanskje om teksten var et vedlegg til bildet i stedet for slik som nå. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hei, Roar. Du har presentert en rekke bilder med egenskaper som gjør inntrykk på en rekke av dine medmennesker, kanskje mye på grunn av at du lar kreativiteten få en vel så stor plass som det rent tekniske. Jeg har mer enn én gang gitt positiv tilbakemelding for dine frodige, humørfylte kommentarer, men det var helt ukjent for meg at du kan skrive poesi med en kraft som om det var en knyttneve, - du overrasker stadig ! Takk, Roar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Sterkt og flott Roar. Minner meg spontant på teksten i sangen Child of Universe av Barclay James Harvest som bruker barn i Vietnam, Nord Irland og Sør Afrika som tankevekkere. "You can see me on the TV every day - I'm the child next door three thousand miles away" Ens refleksjoner kan gjerne formidles på flere måter - gjennom sang, poesi, foto, dokumentarer - eller i en cross over som her.Bra!mvhJan Endret 23. oktober 2014 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Dette var sterkt Roar! Ja ordene er så sterke at man kan se det for seg på netthinnen..og bildet i bakgrunnen symboliserer jo akkurat det du skriver. Tankevekkende og flott! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg