ASU Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har den siste tiden fått meldinger om at minnet på enheten (16 GB) er fullt/nesten fullt. Har også SC card. Filutforskeren viser at bilder, videoer og musikk tar ikke stort av plassen, men dermot "andre" (vises på skjermen som en turkis linje) Jeg har prøvd å flytte bilder, slettet nedlastninger osv, men det gjør ingen forskjell. Jeg har heller ikke mange apper sammenlignet med appene jeg har på mobilen Samsung galaxy 4 med samme minne. Å slette fabrikkinstallerte apper synes å være en risiko for at mye annet ikke virker. Noen som kan tipse meg om hva det er som tar kapasiteten og hvordan jeg jeg kan slette dette ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Kan det være en app som har gått i spinn og formert seg? Har ikke bedre forslag enn å ta backup av alt du vil ta vare på, og ta en full reset. Lenke til kommentar
ASU Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Hei og takk for svar. Jeg får prøve dette. Endret 23. oktober 2014 av ASU Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Har du apper som bruker mye lagringsplass? Spotify feks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå