DenOrginale Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Har tre invitasjoner, så send meg en melding med e-post hvis du vil ha. De tre første får. Edit: Ingen flere igjen, beeklager Endret 7. november 2014 av DenOrginale 1 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Sendte mail til Google om invite 23. oktober, men har enda ikke hørt noe annet enn den det automatiske svaret. Sendte deg å en PM, DenOrginale Lenke til kommentar
Tython Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg er også interessert i en invitasjon dersom noen har for mange! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Syns Google er litt treige med å gi ut invitasjon. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Da har jeg én invite til overs hvis noen vil ha - første som PM'er meg med epostadresse får. Bortevekke... Endret 7. november 2014 av KriFos Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Har 9 invites til inbox til de første som sender melding (og kanskje følger på twitter https://twitter.com/elminde ? ) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Send meg en melding med mail, så har jeg invite å gi bort Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 en stund siden det var aktivitet her ser jeg... har fått nye invites, så de første par stk som sender meg epost på pm kan få invite Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har fem invitasjoner om noen vil ha 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå