Peppep Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Fant ingen andre tråder om Inbox by Gmail, så here goes:Er det noen som har kommet inn enda og kan invitere videre? Foreslår at vi kan bruke denne tråden som en "kjede" - legg ut et innlegg hvis du har invites, folk sender PM, rediger innlegget når du er tom. De som mottar invites gir deretter sine egne videre her. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har sendt forespørsel til [email protected], men ikke fått noe annet enn et autosvar om mottatt forespørsel. Skal poste her med en gang det skjer noe mer. https://support.google.com/inbox/answer/6067582?p=invite_request&rd=1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Venter spent jeg også. Hvis noen har noe å dele, så tar jeg hjertelig imot. 2 Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Interessant. Bruker e-post til å kommunisere med kunder/brukere, så jeg kan se en viss nytte i dette. Husker at jeg laget et enkelt system den gang Gmail var invite-only. Det jeg gjorde var å invitere meg selv flere ganger, deretter la jeg inn lenkene/kodene i databasen min slik at folk selv kunne hente invitasjoner. Et slikt system vil fungere mer effekt hvis det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Meldte min interesse i går kveld, så får vi se hvor langt ned på lista jeg står. Har enda ikke hørt at de har begynt å dele ut. Om noen etter hvert får invites tar jeg gjerne imot. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Det eksploderer på Twitter og Reddit, med invite requests, men $50 på eBay er drøyt: Endret 23. oktober 2014 av el mindo Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Fikk tilgang i dag. Viktig å opprettholde tradisjonen å få nye Google-saker på invite. Kan ikke se at jeg har fått noen invites enda. Vet ikke helt hvor jeg ser det, men skal sjekke. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg har også meldt min interesse, men har ikke fått noen invites selv. Husker jeg fikk tak i Gmail i januar 2005. Da var det enda invite only, og man fikk ikke uendelig med invites i starten heller. Betalte $3 på eBay den gangen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Husker den tiden der. Januar 2005 her også. Good times. Leste et sted at den fleste som meldte interesse første dagen har fått nå, noe som kan stemme for min del. Har fått et par PM's om invite. Jeg gir en lyd her hvis/når jeg skulle få noen. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Husker den tiden der. Januar 2005 her også. Good times. Leste et sted at den fleste som meldte interesse første dagen har fått nå, noe som kan stemme for min del. Har fått et par PM's om invite. Jeg gir en lyd her hvis/når jeg skulle få noen. Hadde satt pris på en invite, men skjønner hvis det er manko og du har andre først i køen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Vi ordner sikkert det. Leste at det kan ta et par dager før man får invites. Men, gir bort det jeg har så fort jeg får de. Appen virker forøvrig veldig bra. Litt uvant for en som har hatt samme system på mail i "100 år", men skal gi det en god sjanse. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg må ærlig innrømme at jeg er en smule skeptisk, da jeg har et system i gmail som funker veldig fint nå. Synes også søkefunksjonen på gmail er nyttig og for meg så funker det helt fett. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Invitasjoner er visstnok live nå. Om noen har en til overs hadde jeg blitt glad! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Invitasjoner er visstnok live nå. Om noen har en til overs hadde jeg blitt glad! Send meg PM med gmailen din så sender jeg. Jeg sender til alle så lenge det går, men ikke bli skuffet hvis det plutselig stopper opp hos meg. EDIT: Da var jeg tom. Gir en lyd når/hvis det dukker opp flere. Endret 24. oktober 2014 av Stor Oddnoga 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Invitasjoner er visstnok live nå. Om noen har en til overs hadde jeg blitt glad! Send meg PM med gmailen din så sender jeg. Jeg sender til alle så lenge det går, men ikke blir skuffet hvis det plutselig stopper opp hos meg. Takk! Fungerer bra! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Godt å høre. EDIT: Da er jeg tom allerede, men gir en lyd hvis flere skulle dukke opp. Endret 24. oktober 2014 av Stor Oddnoga Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Kan ikke se at jeg har fått invitasjoner å gi ut, men sier ifra når det skjer. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Tar også gjerne en invite Lenke til kommentar
tingo Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ja takk, gjerne en invite hit også. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Tar gjerne en invite jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå