eddieeagle Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvordan fungerer egentlig iTap? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Motorolas ordboksystem, right? Joda, det funker ganske godt, men man må venne seg til det først (og det tar litt tid...) Lenke til kommentar
eddieeagle Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, det er snakk om Motorola ja. Taster du kun en gang per bokstav a'la t9, før ordboken gjetter, eller skal du taste inn på "gamlemåten". Hvordan er det med egendefinerte ord? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er ikke noe vits om du må trykke på "gamlemåten", ordbok-konseptet blir vekk da... (Så ja, det er ett trykk pr. bokstav) På T720 er det i hvert fall slik at du i tillegg skriver hele setningen før du setter det inn i meldingen, et system du kan spare en del trykk på. Selvfølgelig kan du sette inn ord for ord, men da blir det igjen mere tungvint... Hvordan det er med egendefinerte ord husker jeg ikke, er tross alt et halvt år siden jeg solgte min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå