North Pole Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Smak og behag. Ivanovic er stødig defensivt, men Rafael er en av de beste offensive backene jeg kommer på. Kanskje Alaba, Lahm, Alves og Zabaleta kan måle seg. Ikke vet jeg. Det kommer jo helt an på hvordan man vil spille. Mourinho er så opptatt av å gjøre fireren sin kompakt og ugjennomtrengelig at Ivanovic ikke får de samme spillerommene offensivt som Rafael. De er forskjellige spillere, men jeg foretrekker Rafael. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Rafael best off, Ivan best def. Ivan best overall. Rafael blir nok bedre en dag Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hvis de er bedre så er det pga skadene til Rafael. I 12/13-sesongen var det bare Zabaleta som var i nærheten. Uansett så forstår jeg ikke hvorfor Cortouis er foran De Gea. De Gea er bedre pdd. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Court.. Er bedre på fifa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Var ikke så veldig lenge siden storparten av United-gutta her inne ropte høyt om klippekortet til De Gea. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Ikke at man skal se seg blind på stats som vanlig. Prøvde å få med det som var mest relevant fremover og bakover. På ingen måte ville jeg hatt Rafael istedet for Ivanovic ut i fra det jeg har sett av de og diverse stats. Ivanovic har vært enorm fremover denne sesongen. Det eneste han blir avslørt på er farten, hvor jeg tipper Rafael har en fordel på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Var ikke så veldig lenge siden storparten av United-gutta her inne ropte høyt om klippekortet til De Gea. Eksempler? Kan ikke huske at noen har ment at Lindegaard skal være først i køen. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Fotballfans hører og ser det de vil. Gjelder United-fans like mye som alle andre - det vakre med å debattere fotball er at man aldri blir enige, og man er alltid litt mer usaklige enn man trenger å være. Endret 26. oktober 2014 av LimeCanes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Var ikke så veldig lenge siden storparten av United-gutta her inne ropte høyt om klippekortet til De Gea. Eksempler? Kan ikke huske at noen har ment at Lindegaard skal være først i køen. Mener og huske at det iallefall var en. Storparten var nok å ta i. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Sist gang Falcao spilte mot Chelsea scoret han et hattrick. Hadde vært fint om han kunne score mål nummer 2, 3 og 4 mot samme motstander Ikke at jeg har store forhåpninger. Håper ihvertfall at han er frisk nok til å starte kampen. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 courtois ivanovic-cahill-rojo-shaw fabregas-matic hazard-rooney-dimaria falcao Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Falcao over Costa? Shaw i oppstillingen? Og har ikke Rojo underprestert noe voldsomt etter at han kom? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Shaw foran Azpilicueta ja. Må nok hevde seg en del mer først synes jeg. Ser ut til at store deler av Chelsea fansen ikke rekker kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Chelsea-flaksen spiller inn igjen gitt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Ser ut til at Sky er enig med TV2. https://twitter.com/Footy/status/526356271671566336 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Typisk sky, Always blue Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Chelsea-flaksen spiller inn igjen gitt. Ja, mtp. at United supporterne bor i London. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 courtois ivanovic-cahill-rojo-shaw fabregas-matic hazard-rooney-dimaria falcao Er du seriøs? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 kwah sitt lag er riktig utenom Shaw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå