Emils. Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hva tror du å "parkere bussen" betyr? Holde på ballen? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Alsaker i går: "United mer inn i kampen nå, men det er vel en del av Chelseas plan" Partisk som alltid. Dårlig plan isåfall... Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Dette var i 1 omgang når United kom tilbake etter et massivt press fra Chelsea i starten, var ikke snakk om noe bussparkering da. Så i følge Alsaker er det da "planlagt" fra Chelseas side når United spiller bra og kommer til gode sjanser. BS. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Alsaker har vel de siste årene blitt beskyldt for å være partisk alle mulige veier. Tviler på at han personlig har så mye til overs for United, da han er Liverpool-supporter. Det var ingen bussparkering, men alle så jo at Chelsea var mer opptatt av å trygge ledelsen enn å score flere. De la seg bakpå med ballen i laget, og det gjorde de også bra. Siste kvarteret var det vel omtrent bare United som hadde ballen mens Chelsea forsvarte seg. Selvfølgelig er dette en del av matchplanen til Mourinho, de fleste lag vil vel forsvare en ledelse borte på Old Trafford, til og med Chelsea. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Er det egentlig så rart at kommentatorene gjør noen feil innimellom? Tro meg, hadde Alsaker gjort like mye idiotisk som Di Maria i går hadde han vel fått sparken. Synes han er en god kommentator, fordi han skaper en bra atmosfære for TV-titterne. En annen type en Heggelund, men jeg liker begge to. Faktisk synes jeg hele TV2 sin Premier League-produksjon er av veldig, veldig høy klasse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Dumt dere solgte denne karen! http://www.dbtv.no/3859932618001?dbtvl=6#Torres'_spektakulære_forsøk_går_ikke_som_planlagt Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Alsaker er irriterende å høre på. Han er så en skikkelig United-hater og det skinner i gjennom. Men skulle da bare mangle, da han er Liverpoolsupporter på sin hals. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Han verste er han med den der nordnorske dialekte, jeg blir gal! Fortetrekker selv Sky Sports eller MUTV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå