Gå til innhold

Manchester United vs Chelsea!

PrettyBoy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om Mata starter håper jeg han scorer på frispark! Men håper fortsatt han er på benken.

Tror dette kan skje faktisk, ikke at han sikrer seiern, men at han utligner..Han som tar frisparkene når han er på banen?

Ja, det virker slik. :) Og Di Maria når Mata ikke er der. Av å til får vel også Rooney et forsøk

Lenke til kommentar
Tror dette kan skje faktisk, ikke at han sikrer seiern, men at han utligner..Han som tar frisparkene når han er på banen?

Er det noe United har, så er det gode frisparktakere.

Rooney, Falcao, Di Maria, Van Persie, Mata og Januzaj kan alle sammen ta gode frispark.

Håper for øvrig vi får et litt mer balansert lag hva foretrukket fot gjelder nå. Mot WBA var det vel bare 6/14 utespillere (Fellaini, Falcao, Young, Herrera, Jones og Rafael) som var høyrebent, hvorav kun to av disse spilte hele kampen.

Jeg har kritisert Rooney voldsomt i år, men må si jeg savner han litt likevel. Jeg vedder på at han er jævlig fyrt opp på å prestere nå, er vel en stund siden han var ute av spill i tre kamper på rad uten å være skadet? Trodde virkelig at Mata skulle gjøre en bedre figur enn han har klart så lengt denne sesongen. Jeg tror derfor Fellaini og kanskje Januzaj/Valencia får starte mot Chelsea på søndag.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Tha being said; hovedgrunnen til at Rooney får kritikk er kanskje ikke hans egen feil. Nå er ikke jeg tilstede på treningene til United, men jeg synes man bør prøve å gjenoppdage det drivet og "stinget" han hadde for seks-syv år siden. Han fyller 29 år i dag, og f.eks Robben har jo vist at man kan være på topp når man bikker tretti år. Dagens Rooney er ikke i nærheten av Rooney anno 2006.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...