Jotun Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Fy faen, jeg blir kvalm. Av at united utligner eller noen avgjørelser som er problemet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Haha, dere United supportere er så jævla bjørner. Kommer ut av hiet med engang dere lukter suksess. Har vært her hele tiden eg. Og suksessen lukter ikke eg hvertfall. Lukter derimot sur fis av innleggene dine. 5 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Latterlig filme fitte Di Maria er. Dakar liten funket det ikke å parkere bussen idag?? Ånei 3 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Fortjent mål av Van Persie. For min del, sesongens beste kamp for united. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Latterlig filme fitte Di Maria er.Idiot.. Enig i at det er et idiotisk utsagt av Emils, men han er vel ikke den eneste. Vi har for eksempel denne: Latterlig av Ivanovic.. Jækla serber Vidic hadde gjort kort prosess. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Dette er kanskje vår beste kamp så langt. Vi kunne like gjerne ha vunnet denne, men da Chelsea tok ledelsen så slo Mourinhos kynisme inn og bussen ble parkert til tider. 1 poeng til hvert lag er greit. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hva var så idiotisk med utsagnet til Turtelwar? Det var jo patetisk av invanovic? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Lite som er bedre enn å ta et poeng fra Chelsea på et frispark på overtid. Av en av banens dårligste i tillegg. Endret 26. oktober 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Trenger bedre bilder av den situasjonen. Den ene vinkelen vi har fått syns jeg ikke ser ut som gult.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Faen meg så dårlig av Chelsea også. Burde holdt på ballen. Roter den bort med engang. Elendig kamp av Chelsea, heldigvis kan vi hevde oss mot QPR Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Dette er kanskje vår beste kamp så langt. Vi kunne like gjerne ha vunnet denne, men da Chelsea tok ledelsen så slo Mourinhos kynisme inn og bussen ble parkert til tider. 1 poeng til hvert lag er greit. Hadde han fortsatt å kjøre hadde united blitt overkjørt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Bra kamp. Føles hjerteskjærende å slippe inn så sent. Er vel fortjent sånn til syvende og sist at det ble uavgjort. Bra kamp av United. Fortsatt surt... 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Dette er kanskje vår beste kamp så langt. Vi kunne like gjerne ha vunnet denne, men da Chelsea tok ledelsen så slo Mourinhos kynisme inn og bussen ble parkert til tider. 1 poeng til hvert lag er greit. Hadde han fortsatt å kjøre hadde united blitt overkjørt. Kanskje, men ikke nødvendigvis. I første omgang var vi kanskje bittelitt bedre. Endret 26. oktober 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Bra for tabellen at det ble uavgjort idag. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hadde dere bare kunnet score 10 minutter før så hadde ikke 1-1 følt like bittert.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Håper han kommer inn og sikrer seieren 5 minutter på overtid i andre omgang på første touch xD. Gaal-time Var meningen at det skulle være Mata, men RvP utligner til ihvertfall 1 poeng 4 min på overtid. Close enough Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Var forøvrig klar kontakt på Di Maria. Det første gule var dog strengt. Men men. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Ivanovic er så motbydelig spiller at han burde starte hver kamp med gult kort uansett. Endret 26. oktober 2014 av Dapper Chap 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Du er så forbanna useriøs. Hvorfor gidder du? 5 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Nei, jeg er seriøs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå