Jotun Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jaja.... Hadde fryktet verre enn dette! Men det holder aldri i verden inn....... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Har såvidt sett Mata i hele kampen. Han oppsøker jo aldri ballen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Begynner å se kampen nå. Har bussen vært fin og polert? Kampen har vært vanvittig god Hvem har vært best? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Oppsummering av førsteomgang; Beste jeg har sett denne sesongen. Mulig jeg har på meg de tykkeste United-brillene jeg har i skuffen, men jeg synes United har vært hakket bedre enn Chelsea. Skapt litt mer. Shaw har vært god, Smalling har vært god, RvP har vært bedre enn i det siste. Gleder meg til andre omgang. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Begynner å se kampen nå. Har bussen vært fin og polert? Kampen har vært vanvittig god Hvem har vært best? Jevnt. United har vært helt på høyde med Chelsea om ikke bedre. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 United har vært best til no.. Chelsea skulle vell egentlig ledet minst 3-0 no ettersom de har bedre spillere i samtlige roller Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hvem har vært best? Veldig jevnt, United kanskje noe vassere. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Angående den som nettop ble vist i reprise; Det er brytekamp med 4 like gode parter. Ikke frispark, ikke straffe. Hilsen United.no Så forsvarer har ikke lov å holde og drive på, mens angriper har det? Rare regler du forholder deg til. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Begynner å se kampen nå. Har bussen vært fin og polert? Kampen har vært vanvittig god Hvem har vært best? Jevnt. United har vært helt på høyde med Chelsea om ikke bedre. Så score, da. Ingenting hadde gledet meg mer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 For en jævla dårlig omgang. Så mye feilpasninger. Drogba er ubrukelig også, burde komme et bytte asap. Burde klare å heve spillet mange ganger. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Bra at studio hopper bukk over at Chelsea spillerne også holder, også har hendene rundt diverse kroppsdeler hos United spillerne. Jaja. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Bra at studio hopper bukk over at Chelsea spillerne også holder, også har hendene rundt diverse kroppsdeler hos United spillerne. Jaja. Du er så subjektiv. Skaff deg noen andre briller. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Så du sier at hverken Terry eller Ivanovic IKKE holder? Da vil jeg anbefale en tur på Brilleland. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Drogba er som forventet ikke god nok, men Oscar og Cesc må heve seg om dette skal gå. United spiller veldig godt. Ser ikke hvem på benken som skal hjelpe oss. Straffen er så klar som den får blitt. Tar tak rundt nakken hans og river han i bakken. Kunne fint vært rødt for å hindre målsjanse og. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Så du sier at hverken Terry eller Ivanovic IKKE holder? Da vil jeg anbefale en tur på Brilleland. Jo de holder, men Rojo og Smaling river dem ned. Det er en forskjell. 2 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Fornøyd med at vi har holdt nullen, synd vi ikke har satt en eller to av de gode sjansene vi har fått så langt. Håper vi holder 90 minutter, uten kollektive hjerneblødninger. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 River og river. Naturlig å falle når 2 mennesker har konkurranse i holding. Men, det er ikke dømt straffe, og du kan jo være enig i at det er greit å ha det å sutre over hvis United vinner idag. Jeg personlig synes hvertfall det er greit å kunne klage litt på sånne ting etter tap. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Enig i at Chelsea ble snytt for straffe, men er helt vanlig at det ikke blir slått ned på. Ikke noe å henge seg opp i. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 United såvidt beste laget i førsteomgang, godkjent av alle bortsett fra Rojo som har gjort noen grove feil. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Holding og grep rundt nakken(headlock) er to vidt forskjellige ting. Kunne blåst, men tror ikke dommeren får med seg "alvorlighetsgraden" av duellen fra den vinkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå