HSP Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Oslo 2014 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Så enkelt - så flott! Flotte regnvåte refleksjoner, linjer, bruk av repeterende elementer som trappetrinnene og et fortellende menneskelig elemnt - veldig komposisjonsmessig bra utført i mine øyne. En selvfølge i s/h. Jeg tillot meg å flippe bildet horisontalt slik at personen beveger seg i leseretning, men er litt usikker på om det tilfører noe? mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Enig med Jan, her et det enkelheten som er styrken og alle valørene/strukturene som kommer fram på grunn av dette. kompen og elementet som bryter av er nydelig!! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Så enkelt - så flott! Flotte regnvåte refleksjoner, linjer, bruk av repeterende elementer som trappetrinnene og et fortellende menneskelig elemnt - veldig komposisjonsmessig bra utført i mine øyne. En selvfølge i s/h. Jeg tillot meg å flippe bildet horisontalt slik at personen beveger seg i leseretning, men er litt usikker på om det tilfører noe? mvh Jan Takk for en hyggelig kommentar Jan. Jo ser hva du mener med å flippe bildet. Jeg velger å ikke gjøre slikt i gatefoto, da jeg synes virkeligheten er verdt å ta vare på. Men samtidig tror jeg at det at han går ut mot leseretning bryter litt opp med harmonien og skaper et lite spenningsmoment og på den måten er med på å vekke seerens interesse. Men det er ikke godt å si... Enig med Jan, her et det enkelheten som er styrken og alle valørene/strukturene som kommer fram på grunn av dette. kompen og elementet som bryter av er nydelig!! Hilsen Tove Takk for det Tove! Henning Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 En litt melankolsk stemning over det hele! Liker linjer og kontraster! 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Her må jeg bare hive meg på det som er sagt. Det enkleste er ofte det beste. Vitner om god observasjonsevne og kreativitet, når du får med deg slikt på vei hjem fra jobb:-) Knallbra! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 En litt melankolsk stemning over det hele! Liker linjer og kontraster! Her må jeg bare hive meg på det som er sagt. Det enkleste er ofte det beste. Vitner om god observasjonsevne og kreativitet, når du får med deg slikt på vei hjem fra jobb:-) Knallbra! Takk for hyggelig kommentarer Smort1 og Pentaxen. Til og fra jobb er jo da man har mest tid til å leke med kameraet.. Henning Lenke til kommentar
nutini Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Regnvått og flott ! Arvid. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Regnvått og flott ! Arvid. Takk for det Nutini! H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg