Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Solnedgang fra Molnesfjellet på Vigra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Slett ikke sikkert du er enig med meg når jeg foreslår drastisk kutt oppe og nede. Men du kan jo også beholde originalen som den er og lage en V2. Jeg forsøkte et kutt nede så alt det sorte forsvant. Deretter kuttet jeg under den mørke trekanten som kommer inn fra høyre oppe i skya. Men ikke så mye at du ender opp med linje ut i øvre høyre hjørne for det vil ødelegge spenningen. Jeg sittende igjen med et flott panorama format. Men før du begynner på beskjæringen må du rette opp horisonten som nok tilter noe mot høyre så vannet risikerer å renne ut av bildet. Etter foreslått beskjæring vil det komme enda tydeligere fram. Selvfølgelig bare forslag dette jeg har beskrevet her. Men det gode med dem er jo at de er helt gratis. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Slett ikke sikkert du er enig med meg når jeg foreslår drastisk kutt oppe og nede. Men du kan jo også beholde originalen som den er og lage en V2. Jeg forsøkte et kutt nede så alt det sorte forsvant. Deretter kuttet jeg under den mørke trekanten som kommer inn fra høyre oppe i skya. Men ikke så mye at du ender opp med linje ut i øvre høyre hjørne for det vil ødelegge spenningen. Jeg sittende igjen med et flott panorama format. Men før du begynner på beskjæringen må du rette opp horisonten som nok tilter noe mot høyre så vannet risikerer å renne ut av bildet. Etter foreslått beskjæring vil det komme enda tydeligere fram. Selvfølgelig bare forslag dette jeg har beskrevet her. Men det gode med dem er jo at de er helt gratis. Roar Tusen takk for kommentar! Er enig i at det var litt mye svart i bånn, men likte godt den store tunge skya, så ville beholde balansen på den måten. Veldig kjekt å få andres synspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg