Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tour De France 2015

hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tony Martin ute ja.... Da blir det ganske åpent på lagtempoen. Han har jo hatt en fantastisk tdf allerede, men å ryke ut i gul trøye må jo være en ekstrem nedtur...

Så var det nok en mann i gul trøye ut og nok et bytte på tour manager laget på grunn av velt.. Har Trentin på laget, og en periode så det ut som det var han som stakk. Godt jeg har Etixx som leder.

I morra får vi vel se ordentlige opptrekk igjen. Satser på at katusja endelig får det til.

Faen skjer med produksjonen på slutten? Og hvorfor stopper alle på toppen og ser på hverandre i stedet for å ta opp jakten på utbryteren?

For det første så brukte purito de siste kreftene han hadde igjen på å trekke opp Alex, så noen jaktet. For det andre så er det ingen som gidder å tape på å trekke opp alle andre, som det vanligvis er i sykkelsporten. For det tredje så var nok folk mer kokt enn det man trur. Den bakken tok nok knekken på de fleste der. 

Det eneste jeg synes er rart er at Sagan ikke gikk etter, for han så pigg ut. Han trudde vel at de fleste kom til å henge på og ta han i spurten, men det trur jeg ikke. Så igjen er det bare nesten for Sagan pga at han ikke tar store nok sjanser.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Syntes det var mildt fornøyelig når Kaggis & co åpenbart hadde lyst til å si "første neger i klatretrøye", men forsøkte seg med "første afrikaner", noe de fort innså ikke stemte (Froome) og prøvde å ro det hele i land med "første øst-afrikaner". :D

Froome er vel brite, selv om han er født i Kenya. De sa også at han (i klatretrøya) er den tredje afrikaner med trøye, og da var ikke Froome blant de to andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Synes det er rart at kokain i det hele tatt er på dopinglista. De negative bieffektene overgår de marginale positive effektene.

Kanskje derfor det er lovlig dop utenfor sesongen.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...