knipsolini Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Jeg lurte på om det var en illusjon at de han syklet ut, da hverken Kaggis, Paasche eller D02 kommenterte det. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Da ble det absolutt ikke som jeg spådde, bortsett fra at Purito vant, og han hadde jeg blandt de jeg nevnte i dag. Både Froome og Van Garderen gjorde motsatt av mine spådommer, men det var godt for tour manager laget mitt, siden jeg har begge de to Jeg sliter litt med å like hvordan Froome har holdt på i dag. Han kan jo ikke være populær i feltet pga måten han er på. Og den siste gesten han gjorde når han på død og liv skulle forbi på innsiden, så ble han sur fordi rytteren foran vinglet litt. Han er en merkelig type rett og slett. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 Moro etappe idag, litt vel mye knall og fall. Fikk virkelig vondt av å se smellene. Må kose meg med etappen i morgen da jeg ikke får sett noen etapper før etappe 15. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Bekrefta at Spartacus også må bryte Toruen etter brist i 3 og 4 ryggvirvel.5 mann totalt idag, er sikkert ikke den siste før neste etappe starter imorra http://www.cyclingnews.com/news/cancellara-abandons-tour-de-france-after-fracturing-vertebrae-in-high-speed-crash Endret 6. juli 2015 av slipten Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 6. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2015 6: Dumoulin, Bonnet, Gerrans, Kozontsjuk, Cancellara og Impey. Blir tøft for Orica GreenEdge på lagtempoen med maksimum sju menn. Før den er det fem etapper der flere kan måtte bryte (Matthews f. eks. veltet også i dag). Movistar og BMC seiler opp som favoritter. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg har hooket opp gammel-tv-en til PC-en for å bruke den som en ekstra infoskjerm under touren. Men livefeeden til letour.fr. ligger jo nesten en kilometer på etterskudd. Noen bedre forslag? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg har hooket opp gammel-tv-en til PC-en for å bruke den som en ekstra infoskjerm under touren. Men livefeeden til letour.fr. ligger jo nesten en kilometer på etterskudd. Noen bedre forslag? Sumo er litt bedre, men fortsatt etterskudd Ellers så trur jeg Martin tar trøya i dag. De norske hang bra med nå Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Haha, jeg blir så stressa av Froome Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Irriterende med de gule trøyene til Lotto. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 (endret) Uff dette var kjedelig. Lar en gå og resten bare sitter og trør uten å gjøre en dritt med det, så kjemper de mot 2, 3 og 4de plassen ... Utrolig. Så enkelt kan det gjøres, en kan stikke og ingen gjør en dritt. Endret 7. juli 2015 av Lami Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Haha, jeg blir så stressa av Froome Han holder jo på som en idiot. På innsiden og akkurat sånn som i går. Riktignok ikke så mange sure miner i dag. Overraskende at han holdt med såpass bra. Lami: Giant-Alpecin prøvde å kjøre inn for å få til noe med kolba, men det gikk rett og slett ikke. Martin var den "verste" som kunne kjøre fra på det tidspunktet, og han gjorde det på riktig tidspunkt. Er forøvrig enig. Sykkelsporten har alltid vært sånn, men nå er det helt ekstremt. Vi får ta det som et godt tegn at folk ikke vil bruke krefter fordi de blir fort slitne. Hadde dette vært for 10 år siden, så hadde det kanskje sett annerledes ut.. Tour manager laget mitt får det nok godt i dag. Har Quickstep som manager, tony martin som temporytter, EBH og Sagan. 3 blandt topp 5 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2015 Beina til Greipel er drøye. Må være lov å nyte de og fortsatt være hetero. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Nacer Bouhanni krasja og er ute av Touren, snakk om en dårlig siste uker, var også i en velt i det franske mesterskapet Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Helt utrolig uflaks for Bouhanni. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg hører Coquard også er i trøbbel, er det samme velten eller har det vært mer enn en? SItter på jobb... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Han havnet i to velt. Andre velten stod han og bare wtf. Utrolig uflaks for de to "up and coming" spurterne. Coquard er riktignok fortsatt på sykkelen. Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 http://letour-livetracking.dimensiondata.com/ Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Edvald hadde tatt den der. Sier vi Faen at Katusja tryna. Det ser jo dog bra ut. Unner jo gorillaen disse seierne. Han har liksom alltid vært i skyggen. Og endelig dominerer han Farten på sagan på slutten var syk Endret 8. juli 2015 av hfthomas Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Bittert. Tror Eddy kunne ha tatt spurten om det hadde vært plass på høyresiden til Kristoff. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2015 Det hadde han nok. Dritt altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå