Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2015 Fikk ikke med meg direktesendinga og det redigerte programmet senere på tv sportskanalen, der begynte sendinga når de var nesten ferdig med bakken.... Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Fikk ikke med meg direktesendinga og det redigerte programmet senere på tv sportskanalen, der begynte sendinga når de var nesten ferdig med bakken.... Sendinga startet akkurat når bruddet var på toppen Så vi fikk ikke se stort. Blir nok mer å se under TdF. Hvordan er stemninga for en Tour de France manager liga? Tenker på TV2 sin konkurranse. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Vi bruker som regel å lage en egen diskusjon.no liga, dessverre suger jeg like mye vær gang Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Vant ligaen lett i fjor. Jeg var 2-3 poeng unna kokkekniven på tempoen om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Da opprettet jeg en ny tråd. Lager en liga når det er tilgjengelig på tv2.no. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1670874&do=findComment&comment=22583450 Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 30. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2015 http://www.dimensiondata.com/Global/Global-Events/Tour-de-France/Pages/home.aspx?utm_source=Twitter&utm_medium=Twitter%20Organic&utm_campaign=TDF2015 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2015 Da blir det lag-presentasjonen på torsdag, tempo på lørdag og første fellesstarten på søndag, live! Gleder meg allerede 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2015 Får alltid sommerfugler i magen av lagpresentasjonen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Ah, snart igang! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Høres ut som Paasche og Kaggis sitter i en blikkboks. Rar lyd på sendingen. Edit: Gikk fort over, fint igjen nå. Hvem tror dere tar dagens etappe? Endret 4. juli 2015 av Hille Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Tony Martin, foran Dumoulin, Cancellara og Dowsett. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Setter Cancellara først jeg da for å ikke herme! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Trur det skal gå tungt for Cancellara i dag. Skal kalle han Kanskjellara frem til etappen er over ihvertfall Dette er så sykt ubeskrivelig digg. Følelsene jeg hadde når jeg var guttunge kommer fram hver gang tdf er i gang. En herlig følelse. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 haha, kjenner det her og. Er småsyk, men det setter ingen demper på dagens begivenhet. Første gang på lenge jeg var tidlig oppe på en lørdag. Kriblet i kroppen i hele dag, både på godt og vondt! Har Tony Martin på managerlaget mitt, så er vel i grunn han jeg håper på også til syvende og sist! Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Rohan Dennis, ja. Visste jo at han var en strålende temporytter (har tidligere hatt timesrekorden på bane), men trodde ikke han skulle vinne i dag. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Da var vi endelig igang. Kan ikke si jeg har hørt mye om Dennis før idag, blir vel en en endring på det nå. Gleder meg til imorra og første massespurten Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 Det var nok en skrell som Paasche pleier å si. Det var også en skrell at Cancellara gjorde det så bra, det var virkelig over forventningene. Lurer på om det var pga lite kjøring i det siste han gjorde det bra. Eller om han hadde vunnet om han ikke hadde hatt litt dårlig oppkjøring. Blir spennende fremover med Cancellara, han kan ha litt til å gi før ting går nedover. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2015 (endret) Dennis var vel topp 5-tips fra "alle" eksperter før dagens etappe. En av verdens aller beste temporyttere. I dag vant han på grunn av vindforholdene, ellers ville han nok kommet inn som tredjemann bak Cance og Martin. Dagens overraskelse er Bauke Mollema. Han har satt et tosifret antall sekunder på nesten alle sammenlagtfavorittene. Han er i beste fall en outsider, men at han som ikke er noen tempohest gjør det så sterkt i dag viser at han er i form. Pinot var også veldig sterk i dag. Han bør sikte seg inn på en pallplass sammenlagt og satse på at en av de fire største favorittene faller litt bakpå. Endret 4. juli 2015 av Stonemeister Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2015 Ja for Kurt Asle snakket om at vinden hadde snudd i løpet av dagen? Men det er en del av gamet det forsåvidt. (Hater når jeg får gjester på kvelden, for da rekker jeg ikke å se over lister osv)Dennis er jo en fantastisk temporytter uansett. Han var bare ikke så godt nevnt som Cancellara og Martin. Endelig litt spennende igjen på tempoer og nå da Mollema kan jo gjøre det bra, men han trenger mer enn sekunder om han er like dårlig som i de norske rittene han deltok i. Men man vet jo aldri. Hadde unnet han en høy plassering i tdf i år. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2015 Kaggested, Paasche, Dag-Otto og Michael Allen er et ekstremt dream team i TV2. Håper Kaggis holder ut i noen år til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå