BlastyTrasty Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Assassin's creed Unity PC version's System requirements were revealed by intra games, Korean distributor of Ubisoft Korea. OS: Windows® 7 SP1, Windows® 8/8.1 (Only 64-bit supports) CPU: Minimum - Intel Core® i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or above Recommended - Intel Core® i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or above RAM: Minimum - 6GB or above Recommended - 8GB or above GPU: Minimum - NVIDIA GeForce® GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 or above Graphic Memory minimum - 2GB Recommended - NVIDIA GeForce® GTX 780 or AMD Radeon R9 290X or above Graphic Memory Recommended - 3 GB Sound Card: DX9.0c-compatible HDD: above 50 GB Multiplayer: 256 kbps Upload bandwidth or Higher Kva synest De om krava? Er dette eit teikn på endo ein elendig optimalisert port frå Ubisoft? Eg las mykje klaging om AC:4 i si tid, om kor dårleg det var - men opplevde sjølv ikkje noko nemneverdige problem med ytelsen. Sitt sjølv på ei maskin med i7-3770K & GTX 780. Håpar at dette ikkje blir ein stor nedtur. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) De kravene der er heftigere enn 90% av markedet, de eneste bærbare maskinene som matcher minstekravet er desktop-replacementene med SLI eller CFX. Hvis det der er reelle krav er det ikke bare snakk om en elendig port, men også et tydelig mål om å selge færrest mulige PC-utgaver. Regner med at AC:Unity har fått heftige mengder med Nvidia Gameworks-kode implementert også, og om det er en trend som er gjennomgående i dag, må det være at Nvidia Gameworks-spill er elendig optimalisert. Endret 23. oktober 2014 av N o r e n g Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Enig, om det er de reele kravene kan det virke som om de ikke ønsker og selge PC versjonen av spillet. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Ubisoft engineer says Microsoft & Sony pressuring them 30fps on PC http://www.guru3d.com/news-story/ubisoft-engineer-says-microsoft-sony-pressuring-them-to-force-30fps-on-pc.html Endret 23. oktober 2014 av radiohodet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg er godt over recomended kravene, men ser ikke for meg et AC spill vil se pent nok ut for å ha noe grunn til å sette krava så høyt Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Ubisoft engineer says Microsoft & Sony pressuring them 30fps on PC http://www.guru3d.com/news-story/ubisoft-engineer-says-microsoft-sony-pressuring-them-to-force-30fps-on-pc.html Undrast om det stemmer.. Krava er no offisielle også; http://blog.ubi.com/assassins-creed-unity-pc-specs/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Assassins Creed: Unity har akkurat nå tydeligvis UENDELIG! krav til pc. Selv med 3x980 og 5960x @ 4500mhz, så er spillet uspillelig uasett oppløsning og grafikkinstilligner. Det ville er at alle 3 gpuene kjører for det meste på 99% og det er load på alle 16! tråder på cpuen, alikevel er det helt ubrukelig. Hva spillet bruker maskinkraft på er et mysterium, fordi det er ikkje til å drive selve spillet.... Endret 14. november 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Snedig..sitter her selv med 970+i5 4690, kjører alt på fullt og det er absolutt spillbart. i snitt ligger jeg vel på rundt 50 fps.. kunne kanskje hatt de ekstra 10, men er helt uproblematisk Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Snedig..sitter her selv med 970+i5 4690, kjører alt på fullt og det er absolutt spillbart. i snitt ligger jeg vel på rundt 50 fps.. kunne kanskje hatt de ekstra 10, men er helt uproblematisk under 60 er jo skandale. 120+fps er passe for swift og g-sync Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Snedig..sitter her selv med 970+i5 4690, kjører alt på fullt og det er absolutt spillbart. i snitt ligger jeg vel på rundt 50 fps.. kunne kanskje hatt de ekstra 10, men er helt uproblematisk under 60 er jo skandale. 120+fps er passe for swift og g-sync Du kan godt si du foretrekker det, men du kan ikke kalle 50-60 for uspillbart, spesiellt ikke for et sånnt spill. Kan heller ikke si noe om at det ikke ser bra nok ut. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har ikke spilt etter updaten kom nylig, men før den tid fikk jeg rundt 40-45fps stort sett, og det hoppet ned i rundt 20-25fps i cinematics. Alle innstillinger kjører på full fres i 1920x1080 på et singel GTX Titan. Flyter godt nok til at det er spillbart og vel så det. 60fps er ikke "uspillbart". Langt der i fra. I alle fall ikke i forhold til dette spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hvilken tilstand er dette spillet i nå? Leste at det var mye trøbbel i starten, men har det blitt patchet nå eller er det fremdeles "ødelagt"? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Hvilken tilstand er dette spillet i nå? Leste at det var mye trøbbel i starten, men har det blitt patchet nå eller er det fremdeles "ødelagt"? Fortsatt ikke bra nok FPS. Skal sies spillet er veldig detaljert på flere områder, skikkelig bra visuelt sett men dårlig på andre områder igjen. Jeg klarer ikke å nå 60fps med GTX980, I7-4770K @ 4.2Ghz og 16Gb 1866Mhz minne. Kjører på 1440 oppløsning. På 1080P klarer jeg 60 men det er for dårlig med tanke på hardware jeg sitter med og det spillet gir meg. Begynner å tenke over kor latterlig detaljert og bra GTA V ser ut på Playstation 3, PLAYSTATION 3. Da kan man spørre seg hva i huleste som foregår på pc plattformen om dagene ... Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) En av de største forskjellene er at unity bruker physical based materials. Det sluker ytelse. Det er såpass nytt innen spill at det ennå er rom for store forbedringer. Lenge siden jeg har spilt unity nå, så jeg vet ikke hvor langt man må fire på kravene for å få det til å flyte en smule bedre? Så vidt jeg kan forstå bruker ikke GTA noe i nærheten av dette rent teknologisk. Endret 26. januar 2015 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå