Brosef Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har vært sammen med en jente i noen måneder nå. Når vi snakker sammen på face/tlf, og hun sier at hun er glad i meg får jeg alltid en liten halv-kram.Synes dette er litt rart med tanke på at hun ikke er fysisk til stede akkurat der og da. Føler dette er unormalt, med tanke på at jeg er 22 år gammel ung mann og har hatt flere seksuelle partnere, og ikke er en 14 år gammel kåt guttunge.Jeg vurderer å oppsøke en støttegruppe for udisiplinerte peniser hvis jeg er alene med denne situasjonen.Er jeg den eneste som har dette "problemet" eller er det andre som tennes så jævla lett av dama si over digital kommunikasjon ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Det kalles Libido. Er det ikke fint å se at ting fungerer? Anonymous poster hash: dc6ee...505 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Det er nok mange mentale støttemed-lemmer i den gruppa. 4 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Pffrt, er da vel normalt det... Håper jeg Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Vel det rysker i underbuksa mi ett lite millisekund når lign. situasjoner inntreffer, så nei er ikke unormalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg