Gå til innhold

Jobb i Bergen?

Anbefalte innlegg

Heisann, tenkte jeg skulle skyte litt tilfeldig i mørket å se hva som skjer!

Er en mann på 20 år som går ut av førstegangstjenesten i desember, og må da ha meg noe å gjøre frem til videre studier. Planen er egentlig å flytte sammen med kjæresten min i Bergen, men det er foreløpig en drøm frem til jeg får bekreftet en jobb. Etter bekreftelse kommer leilighet for å si det sånn. Har mulighet for å bo i Bergen før jeg får etablert meg selv da.

Er en slavisk tilhenger av elektronikk, varierende fra TVer, PCer, Mac, mobil til ting som hvordan en FitBit fungerer og så videre. Driver og aktivt med trening av diverse slag og er interessert i mye forskjellig.
Har fått vekterkurs Trinn 1 fra militæret og har vakt- og sikrings-utdannelse med verv som nestlagfører.

Om noen har noe, og jeg har virkelig søkt MYE på finn.no og diverse andre sider, så er jeg veldig interessert.

På forehånd takk og ha en fortsatt fin dag :-D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, tenkte jeg skulle skyte litt tilfeldig i mørket å se hva som skjer!

Er en mann på 20 år som går ut av førstegangstjenesten i desember, og må da ha meg noe å gjøre frem til videre studier. Planen er egentlig å flytte sammen med kjæresten min i Bergen, men det er foreløpig en drøm frem til jeg får bekreftet en jobb. Etter bekreftelse kommer leilighet for å si det sånn. Har mulighet for å bo i Bergen før jeg får etablert meg selv da.

Er en slavisk tilhenger av elektronikk, varierende fra TVer, PCer, Mac, mobil til ting som hvordan en FitBit fungerer og så videre. Driver og aktivt med trening av diverse slag og er interessert i mye forskjellig.

Har fått vekterkurs Trinn 1 fra militæret og har vakt- og sikrings-utdannelse med verv som nestlagfører.

Om noen har noe, og jeg har virkelig søkt MYE på finn.no og diverse andre sider, så er jeg veldig interessert.

På forehånd takk og ha en fortsatt fin dag :-D

Tipset mitt må være enten selger av noe slag(her er det da provisjon +fastlønn evt)! Mye muligheter der innenfor elektrionikk/telekom.

Ellers vekter ;) Noe jeg selv har vært ved siden av skole og militærtjeneste. Minstelønnen er vel nå på 170kr timen+ natt(26kr timen) og helg(46kr timen)! så kan bli veldig fin lønn der også.

+ eventuelle andre tilegg avhengig av stilling :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...