AfterGlow Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det tyder flere opplysninger på.Microsoft lanserer trolig snart sin egen smartklokke Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Vet ikke helt. Som WP bruker ville nok dette blitt den klokken jeg eventuelt ville måtte vurdere. Kjekt at MS i motsetning til visse andre lager ting som fungerer på tvers av plattformene, så slipper man bytte mer enn bare telefonen om det skulle bli aktuelt. Men jeg har ikke blitt bitt av denne basillen enda nei. Ser ikke at dette er verdt prisen og hasselet ved å måtte holde den ladet. Har de siste årene gått uten klokke... Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 batteriet er jo ingen problem på dagens smartklokker vell? med tiizen har jo selv gear 1 strøm i mange dager.. og det er greit å få vasket den bakteriebomben hver 3.-4. dag Ellers er det vell fortsatt ingen andre "smart" klokker som kan konkurrere med gear2... byttbare reimer. kamera.. 4gb lagring. selv om 4gb er litt lite med musikk. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 I forhold til vanlige klokker som kan vare i fleire år utan å måtte skifte batteri so har dagens smartklokker latterlig dårlig batteritid. 2 Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 fig00r, vanlige klokker har ikke en skjerm med X antall pixler som skal oppdateres og lyse opp, eller trådløs kommunikasjon med mobilen, og en relativt sett kraftig prosessor, så sammenligningen din blir temmelig søkt! Mitt armbåndsur har forøvrig ikke batteri i det hele tatt, det må trekkes opp etter ca 1,5 døgn! :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå