GroKoDilla Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Exquisite beauty... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ser du har beveget deg inn i fargeriket:-) Severdig, kreativt og godt gjennomført. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Ser du har beveget deg inn i fargeriket:-) Severdig, kreativt og godt gjennomført. Jeg fascineres av farger... og hvor elendig vårt øye egentlig oppfatter dem ;-( Har vært litt forskjellige steder rundt om i verden og sett hvordan fargeopplevelsen blir forskjellig ettersom hva slags lys det er der - og hvor forurenset luften er... "Himmelske farger" må vel bli ganske overveldende - når de fremstår i utilsmussede omstendigheter... ;-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Oj så lekkert..når jeg åpnet bildet ble det helt annerledes utrolig fine farger. Og strukturene er fine ogs spennende. Godt sett og formidlet! Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Oj så lekkert..når jeg åpnet bildet ble det helt annerledes utrolig fine farger. Og strukturene er fine ogs spennende. Godt sett og formidlet! Hilsen Tove Tusen takk, Tove! "Farger er medisin" - har jeg hørt... Håper dette kan bli en god dose for mange! ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg