Hedeningen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hola ! Delte opp disken min i 2 partisjoner og installerte win7 på den nye partisjonen. Nå prøver jeg å gå tilbake til en partisjon men det ble vist vanskelig Noen som har en løsning ? Takk slenger med et bilde som beskriver Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det er ikke mulig å 'Utvide volum' til venstre. Det går kun når utildelt plass er til høyre. Mulige løsninger er å bruke et "eksternt" partisjonsprogram (f.eks boote Linux) og flytte partisjonen. En tidkrevende prosess. Muligens det går å ta image backup, slette alt, og så legge tilbake. Er i såfall mye enklere. Lenke til kommentar
Hedeningen Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Det er ikke mulig å 'Utvide volum' til venstre. Det går kun når utildelt plass er til høyre. Mulige løsninger er å bruke et "eksternt" partisjonsprogram (f.eks boote Linux) og flytte partisjonen. En tidkrevende prosess. Muligens det går å ta image backup, slette alt, og så legge tilbake. Er i såfall mye enklere. ok, takker for svar ! Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Mener at gratisversjonen av Aomei Partition Assistant skal være i stand til å utføre det du ønsker. Det er et vanlig Windows program. Det er et program jeg har brukt en god del og vært veldig fornøyd med. Edit, ny link http://www.disk-partition.com/download-home.html Endret 22. oktober 2014 av SteinarN Lenke til kommentar
johome Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Easeus Partition Master klarer det. Velg "Resize/Move" Det kommer opp et vindu som vist her : Dra den helt til venstre og fullfør med "OK" og "Apply" Endret 22. oktober 2014 av johome Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Er det sannsynlig at en Windows applikasjon kan flytte Windows partisjonen mens Windows kjører? Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Er det sannsynlig at en Windows applikasjon kan flytte Windows partisjonen mens Windows kjører? Ja og nei. Aomei, som jeg kjenner til, vil etter at man har gjort valgene starte maskinen på nytt og flytte OS partisjonen før OS laster. Jeg kjenner ikke til Aesus Partition Master. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå