Pettern29 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei. Jeg har en gmail-konto som jeg gjerne vil koble opp mot Outlook 2011 Mac. Jeg har prøvd det meste av instillinger, men får det ikke til å virke. Får bare beskjed om "en ukjent feil oppstod i outlook 2011". Jeg ringte Microsoft, men de kunne ikke hjelpe. Noen her inne som har noen tips? Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Vet ikke hvor mye du har prøvd, men muligens denne guiden kan hjelpe? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med problemet. Men er du helt nødt til å bruke Outlook? Jeg bruker Thunderbird på Windows, og det er enkelt å kople til gmail-kontoer. (IMAP, eller POP3) Finnes til Mac også https://www.mozilla.org/en-US/thunderbird/all.html Lenke til kommentar
Pettern29 Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Speider-gutten: Jeg prøvde å gjøre som guiden din forklarte, men det funker fortsatt ikke. Jeg har prøvd aktivere/deaktivere imap og pop, og port 995 og 993 for innkommende. Og port 465 og 587 for utgående, men ingenting virker. Litt frustrert nå...... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg foretrekker å bruke Mail.app eller Sparrow.app for Gmail på Mac. Men, bare for å prøve installerte jeg Outlook 2011 her og la til min e-postkonto. Hos meg fungerte det med automatiske innstillinger. Velger selvsagt ikke exchange-konto, men det Outlook kaller E-postkonto (på norsk), skriver inn e-postadresse og passord, sørger for at Konfigurer automatisk er krysset av og trykker Legg til konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå