Albert Andersson Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Spettmeis ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei, flott av spettmeisa mot den høstgule bakgrunnen med litt innslag av rødnyanser, en artig og underholdende fugl å ha på foringa.. og ja den hamstrer, klarer å få med seg utrolig mange solsikkekjerner i slengen som den så gjemmer i bark og hulrom rundt omkring Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei, flott av spettmeisa mot den høstgule bakgrunnen med litt innslag av rødnyanser, en artig og underholdende fugl å ha på foringa.. og ja den hamstrer, klarer å få med seg utrolig mange solsikkekjerner i slengen som den så gjemmer i bark og hulrom rundt omkring Mvh Oddmund Hei, Oddmund. Tusen takk for hyggelig, fyldig og informativ tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Vakkert bilde av Spettmeis, Albert - og en eventyrlig vakker bakgrunn ! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Vakkert bilde av Spettmeis, Albert - og en eventyrlig vakker bakgrunn ! Hei, Birger. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hei Albert ! Flott bilde av spettmeisen , fine farger og komp. Det ser ut som om den er klar for take off hvert øyeblikk. Jeg har også en del småfugl i hagen , men har nok begrenset kunnskap om dem. Men jeg synes at de skaper trivsel med sin sang, det hadde vært stusselig uten. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Hei Albert ! Flott bilde av spettmeisen , fine farger og komp. Det ser ut som om den er klar for take off hvert øyeblikk. Jeg har også en del småfugl i hagen , men har nok begrenset kunnskap om dem. Men jeg synes at de skaper trivsel med sin sang, det hadde vært stusselig uten. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig kommentar, - jeg har selv begrenset viten når det gjelder, fugler, men desto mer er det å lære ! Dessuten, - som du også skriver, det hadde vært stusselig uten småfuglenes kvitring Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Se der har vi sjefen på foringa, ja. Karakteristisk positur med nebbet godt framstrukket. Fint lys, god skarphet samt farger og detaljer som følge av først nevnte. God diagonal på både pinne og fugl skaper god spenning. Når jeg nevner ørlite mer luft til høyre så skriv det gjerne på smakskonto'n. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Se der har vi sjefen på foringa, ja. Karakteristisk positur med nebbet godt framstrukket. Fint lys, god skarphet samt farger og detaljer som følge av først nevnte. God diagonal på både pinne og fugl skaper god spenning. Når jeg nevner ørlite mer luft til høyre så skriv det gjerne på smakskonto'n. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv kommentar, - dine gode råd kommer godt med, for jeg har så langt fra din evne til å tenke helhetlig ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg