Mr. President™ Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Sykt ufortjent. Synes bare synd på Anderlecht nå. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Har fortsatt lyst til å knuse noe. Drittlag. Endret 22. oktober 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Bryr meg midt i ræva om det er ufortjent eller ikke. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jævla ufortjent, men ingenting annet enn seier her er akseptabelt. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Må være den mest ufortjente seieren vi noen gang har fått. Nå blir vel dessverre Wenger tildelt ny tillit hos ledelsen. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Utrolig at Anderlecht ikke ledet 4-0 før Gibbs puttet. Herregud så latterlige vi er defensivt Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Podolski bør vel ha spilt seg inn i startoppstillingen mot Sunderland. Ja, han suger, men i motsetning til Oxlade-Chamberlain og Cazorla er han effektiv og alltid på rett plass til rett tid. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Tror fra nå av skal jeg alltid skru av kamper når det går dårlig. Selvfølgelig snur vi det når jeg ikke ser på. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har noen link til målene? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Morsomt at de som skrudde av er her fortsatt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har fortsatt lyst til å knuse noe. Drittlag. Var nok Arsenal som var drittlaget som vant ufortjent med flaks osv Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har fortsatt lyst til å knuse noe. Drittlag. Var nok Arsenal som var drittlaget som vant ufortjent med flaks osv Ja Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Bryr meg midt i ræva om det er ufortjent eller ikke. Støttes, men jeg håper virkelig laget begynner å spille bedre fremover. Man ser frustrasjonen blant spillerne, de veit at de spilte dårlig i dag. Herlig at man tar 3 poeng på bortebane i CL på en ordentlig drittdag. Sanchez var god. Noen middelmådige og mange dårlige prestasjoner i dag. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvorfor alt fuzzet? Slik vi fremstår i dag var ikke uventet. Forskjellen er at vi vinner på nok en dårlig dag. Med 5 uavgjort på 8 ligakamper, trengte vi en kamp der vi hadde marginene. Vi er dødelig effektive og scorer der Anderlecht ikke gjør det. "Ufortjent"- argumentet er så malplassert. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvorfor alt fuzzet? Slik vi fremstår i dag var ikke uventet. Forskjellen er at vi vinner på nok en dårlig dag. Med 5 uavgjort på 8 ligakamper, trengte vi en kamp der vi hadde marginene. Vi er dødelig effektive og scorer der Anderlecht ikke gjør det. "Ufortjent"- argumentet er så malplassert. For min del driter jeg i om det er ufortjent eller ikke, men det som bekymrer er hvordan vi spiller. Man ser jo faen meg at de har potensialet, men de tar det jo ikke på alvor før det er igjen 5 minutter. Det er faen meg noe rart mentalt med disse arsenalspillerne. Føler med Anderlecht-supportere for øvrig. En Wenger jr. han treneren deres. Martínez klarte seg bra i kveld. Stakkars gutt som blir kastet rett ut i kulden(heldigvis ikke mot Dortmund). Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Glad vi vant, men noe må helt klart gjøres... Vi har vell egentlig vært elendig hele sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå