Benbjo Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Fy faen som vi suger offensivt. Merker tydelig savnet etter Ozil. Han og Walcott er alt for viktige for oss. Wilshere våres beste. Han klarer hvertfall å skape noe. Ozil har 1 assist på de siste 20 kampene eller noe slikt. Spar meg. Selv om han ikke alltid er på den siste pasningen så skaper han enormt med sjanser og ser pasninger som mange andre ikke ser. Bare sammenlign denne omgangen her med en omgang hvor han spiller. Vi skaper betraktelig mer. Veldig rart da at vi ikke skaper en dritt om han spiller eller ikke 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Håper Rosický og Campbell kommer inn. Trenger litt flyt framover. De kommer inn KUN hvis vi ligger under. Hvertfall Campbell.. Wenger er tiltaksløs. Endret 22. oktober 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Fy faen som vi suger offensivt. Merker tydelig savnet etter Ozil. Han og Walcott er alt for viktige for oss. Wilshere våres beste. Han klarer hvertfall å skape noe. Ozil har 1 assist på de siste 20 kampene eller noe slikt. Spar meg. Selv om han ikke alltid er på den siste pasningen så skaper han enormt med sjanser og ser pasninger som mange andre ikke ser. Bare sammenlign denne omgangen her med en omgang hvor han spiller. Vi skaper betraktelig mer. Veldig rart da at vi ikke skaper en dritt om han spiller eller ikke Tror dog ikke problemet er Özil, men Wenger og hvordan vi legger opp taktikken. Det går jo faen meg helt utrolig seint. I tillegg til at vi gjør det samme hver gang og er tidenes mest forutsigbare lag. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Fy faen som vi suger offensivt. Merker tydelig savnet etter Ozil. Han og Walcott er alt for viktige for oss. Wilshere våres beste. Han klarer hvertfall å skape noe. Ozil har 1 assist på de siste 20 kampene eller noe slikt. Spar meg. Selv om han ikke alltid er på den siste pasningen så skaper han enormt med sjanser og ser pasninger som mange andre ikke ser. Bare sammenlign denne omgangen her med en omgang hvor han spiller. Vi skaper betraktelig mer. Veldig rart da at vi ikke skaper en dritt om han spiller eller ikke Tror dog ikke problemet er Özil, men Wenger og hvordan vi legger opp taktikken. Det går jo faen meg helt utrolig seint. I tillegg til at vi gjør det samme hver gang og er tidenes mest forutsigbare lag. Du tror? Jeg kan fortelle deg her og nå at Wenger er problemet. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Fy faen for en skam at vi ikke roterer mer. Slik som idag kunne rossa og campbell startet!!!!(!!!) Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Latterlig lagoppstilling. Fatter ikke at vi må stille med skolebarn her og der i en CL kamp. Må bare le Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Flaks at Anderlecht ikke ledet 1-0 der.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ramsey 13/14 hadde scoret der Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Dette kommer til å ende 0-0. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Cazorla er så dårlig Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Welbeck er også dårlig Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Få nissen Cazorla av og Ox på Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Anderlecht tar meget meget fortjent ledelsen! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 hahahahahahah Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Fy faen jeg knuser snart PCn. VI er faen det verste laget noensinne Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg går å ser Liverpool - Real Madrid heller. Dette gidder jeg ikke mer. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Håper vi ikke går videre. Vi fortjener det ikke. Større mulighet i EL! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det beste for dette laget er at vi taper hver eneste kamp. På den måten blir Wenger avsatt og vi får et friskt pust inn i laget og en ny start. Dette laget er helt ødelagt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Håper vi ikke går videre. Vi fortjener det ikke. Større mulighet i EL! Lol, nei, vi kommer til å bli pisset på i EL også Altså, vi klarer ikke slå Hull hjemme eller Anderlecht borte. Da har vi 0% mulighet mot europas nest beste. Endret 22. oktober 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Håper Rosický og Campbell kommer inn. Trenger litt flyt framover. De kommer inn KUN hvis vi ligger under. Hvertfall Campbell.. Wenger er tiltaksløs. Ehem... Jeg kjenner Wenger for godt. Endret 22. oktober 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå