Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date, sex, ikke kontakt, hva skjer?

Anbefalte innlegg

Nei jeg er absolutt ikke det. Jeg bare sier at du bør ikke tolke og styre selv. Du heller mot at det er mer enn noe casual, jeg bare påpeker det som tilsier at det ikke er slik, slik at du ser begge sider av saken.

Som jeg sa innledningsvis er det fullstendig mulig dere har campingvogn og hund om tredve år sammen.

Vi ser jo også bare en liten bit av din tolkning av en situasjon vi kun får vite bruddstykker av, som igjen tolkes av vår erfaring. Så våre råd er neppe noe bedre enn en terning kunne gitt deg.

Det å plukke opp ei random jente på byen gir ikke samme følelse som å ha ei som er småforelska i deg, og det er LANGT fra alle jenter man gidder henge mer nok til å se en film og kan prate skjit med. Men det er ikke automatisk et tegn på noen enorm forpliktelse eller noe.

Mitt råd er fortsatt å droppe tenkingen, ikke hør på oss, ikke bry deg om hva han kanskje tenker. Det blir ubrukelig til syvende og sist uansett.

Du kan lett ta initativ selv, jeg hadde ikke sett på det som noe negativt i det hele tatt. Menn liker kvinner som tør vise hva de vil og ikke er redd for å gå for det de ønsker. Det viser bare at de har ryggrad, ikke tar imot alt mulig drit, og for meg betyr det ofte at jeg stoler mer på hennes dømmekraft.

Bare positive ting.

En god ting for dates er egentlig å bare gjøre noe lowpressure greier, som hvis du skal levere en julegave til ei venninne og du spør om han vil slenge seg på en grei gåtur en fin høstdag, eller du skal ut og finne ny kjole til helga og om han vil joine for en shoppingrunde og en kaffe, eller whatever.
Ikke liksom "hent meg klokka åtte, vi skal spise middag og ha en date slik at vi kan sitte og vurdere hverandre og dømme hverandre, det blir dritbra".

Men det er meg.

Som sagt, slapp av, rist løs, lev mer i nået, og bare gjør det du føler for å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sa deg da enig i det han første skrev om at jeg burde glemme han og at alt tilsa det, hehe... Men takk for at du viser den andre siden av saken....

Det å droppe tenkningen og overanalyseringen (som vi jenter har en fæl tendens til å gjøre ALT for mye av), er lettere sagt enn gjort. Hehe ;) Jeg liker å ha kontroll og oversikt på ting, og dette er jo så uvisst, men må vel bare bli flinkere til å leve i nuet og ta ting som det kommer.;)

Men som sagt så var det jeg som tok kontakt med han først etter at vi møttes sist. Jeg skrev helt enkelt bare om han savnet klærne sine (jeg lånte av han på vei hjem, ville ikke gå hjem i gallakjole, hehe....). Og da fikk jeg svar om at det gjorde han (spøkefullt) og om han kunne komme på besøk en kveld, noe han gjorde. Så vi var på en måte to om å ta insj da. Men jeg føler at gutten bør ta insj til nytt møte nå altså... Hvor lang tid skal jeg gi han før jeg eventuelt tar insj selv? Hvis han ikke spør om å møtes snart igjen, vil ikke det bety at han ikke er interessert? Kan jo være sjenert, travel osv og selvsagt... Kan aldri vite, nå holder jeg vel på og tenker for mye igjen!! ;)

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å ta en kopp kaffe på kafé, gå en tur, se en fotballkamp på pub eller noe sånn enkelt jeg, har tenkt på det selv.. Men vil at han skal spørre meg om det, ikke motsatt, hehe... Til nå har det jo vært intimitet hver gang vi har møttes (som er ganske få), hehe.

Lenke til kommentar

Jo jeg var forsåvidt det. Det er førsteinntrykket mitt av det du fortalte.

Å ville han skulle spørre er jo... absurd. Det er som om jeg VIL at dama skal ha kjøpt cola. Hvis hun ikke har kjøpt cola, og jeg blir skuffet, er det jo KUN min egen skyld. Hun vet da for faen ikke hva jeg tenker, she aint no mindreader :p .

Hvis du vil ha noe, ta det. Thats how life actually works.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...