Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei! Jeg er veldig forvirret og lurer veldig på om noen av dere (både jenter og gutter) har noen tips/erfaringer å komme med! Jeg vet selvsagt at det er umulig å vite og at det bare blir spekulasjoner, men jeg tenker og tenker og blir litt smågal. Skal prøve å si det kort: Jeg møtte en gutt på vorspiel for 9 måneder siden, han sjekket meg opp og virket veldig interessert, ga meg masse komplimenter osv., jeg var da i et annet forhold, så det skjedde selvsagt ingenting. 2 mnd senere la han meg til på facebook, og vi har snakket en del på facebook jevnlig siden. Bare sånn helt vanlig snakking. Etter at det ble slutt med eksen min, begynte jeg å tenke på han her jeg møtte... Han spurte meg mange ganger om å møtes på byen, men det passet aldri. Jeg har spurt han mange ganger, men passet aldri. Vi møttes ENDELIG så vidt på en fest for to helger siden, og dagen etterpå på byen. Det endte med at jeg ble med han hjem og ja vi hadde sex... Sa at jeg absolutt ikke er typen til å bli med noen hjem 2.gang vi møtes, men vi hadde snakket en del og hatt lyst til å treftes lenge, så det føltes riktig.. Ikke vet jeg om det var lurt men. Og han sa at han ikke pleide å dra med jenter hjem fra byen hver helg liksom.. Og han sa at han hadde hatt lyst til å treffe meg hver eneste helg i 9 mnd, gjerne ville treffes igjen, søteste jenta han hadde møtt osv.... Ikke så kleint å våkne opp dagen etter. Men da jeg gikk derfra, hørte jeg ingenting på flere dager.... Jeg ville vente til han tok kontakt, men det gjorde han ikke, så jeg kontaktet han... Vi ble da enige om at han skulle komme på besøk til meg neste helg, noe han gjorde... Igjen hadde vi en veldig hyggelig kveld sammen, selvom det selvsagt var litt pinlig og sjenert stemning, siden vi ikke akkurat kjenner hverandre godt... Men det ble til masse roting, overnatting og ja..... Han sa flere ting som tydet veldig på at han ville se meg igjen, "det må vi se neste gang", ga meg genseren hans osv.... Men samme greia igjen; Det er nå 4 dager siden og har ikke hørt et ord..... Når vi er sammen har vi det veldig hyggelig og han sier han vil treffes igjen og er veldig flørtete og intim, men gir meg ikke noen komplimenter (sikkert sjenert, gjorde det i fylla), men sier liksom ingenting på face i ettertid.. Nå gjør jo ikke jeg det heller da, men det var jeg som tok kontakt først sist gang...... Hvorfor kontakter han meg ikke??? Hva tror dere??? Kan fortelle mer om dere lurer, men så at det ble veldig langt nå... Vi er forresten 22 år, studenter i Oslo begge....Blir veldig takknemlig for alle råd/tanker! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei! Jeg er veldig forvirret og lurer veldig på om noen av dere (både jenter og gutter) har noen tips/erfaringer å komme med! Jeg vet selvsagt at det er umulig å vite og at det bare blir spekulasjoner, men jeg tenker og tenker og blir litt smågal. Skal prøve å si det kort: Jeg møtte en gutt på vorspiel for 9 måneder siden, han sjekket meg opp og virket veldig interessert, ga meg masse komplimenter osv., jeg var da i et annet forhold, så det skjedde selvsagt ingenting. 2 mnd senere la han meg til på facebook, og vi har snakket en del på facebook jevnlig siden. Bare sånn helt vanlig snakking. Etter at det ble slutt med eksen min, begynte jeg å tenke på han her jeg møtte... Han spurte meg mange ganger om å møtes på byen, men det passet aldri. Jeg har spurt han mange ganger, men passet aldri. Vi møttes ENDELIG så vidt på en fest for to helger siden, og dagen etterpå på byen. Det endte med at jeg ble med han hjem og ja vi hadde sex... Sa at jeg absolutt ikke er typen til å bli med noen hjem 2.gang vi møtes, men vi hadde snakket en del og hatt lyst til å treftes lenge, så det føltes riktig.. Ikke vet jeg om det var lurt men. Og han sa at han ikke pleide å dra med jenter hjem fra byen hver helg liksom.. Og han sa at han hadde hatt lyst til å treffe meg hver eneste helg i 9 mnd, gjerne ville treffes igjen, søteste jenta han hadde møtt osv.... Ikke så kleint å våkne opp dagen etter. Men da jeg gikk derfra, hørte jeg ingenting på flere dager.... Jeg ville vente til han tok kontakt, men det gjorde han ikke, så jeg kontaktet han... Vi ble da enige om at han skulle komme på besøk til meg neste helg, noe han gjorde... Igjen hadde vi en veldig hyggelig kveld sammen, selvom det selvsagt var litt pinlig og sjenert stemning, siden vi ikke akkurat kjenner hverandre godt... Men det ble til masse roting, overnatting og ja..... Han sa flere ting som tydet veldig på at han ville se meg igjen, "det må vi se neste gang", ga meg genseren hans osv.... Men samme greia igjen; Det er nå 4 dager siden og har ikke hørt et ord..... Når vi er sammen har vi det veldig hyggelig og han sier han vil treffes igjen og er veldig flørtete og intim, men gir meg ikke noen komplimenter (sikkert sjenert, gjorde det i fylla), men sier liksom ingenting på face i ettertid.. Nå gjør jo ikke jeg det heller da, men det var jeg som tok kontakt først sist gang...... Hvorfor kontakter han meg ikke??? Hva tror dere??? Kan fortelle mer om dere lurer, men så at det ble veldig langt nå... Vi er forresten 22 år, studenter i Oslo begge.... Blir veldig takknemlig for alle råd/tanker! Har du tenkt på at dere kanskje har helt forskjellige forventninger? For ham handler kanskje dette kun om sex, og ikke så mye mer. Om han er interessert i noe mer enn sex tar han sikkert kontakt, og da kan du jo benytte sansen til å spørre ham hva det egentlig er som foregår mellom dere. Kanskje er han helt fornøyd med ting slik de er, og tror du er det samme. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 OK, her har jeg lang erfaring, og jeg har kun ett råd å gi deg. Glem han! Vi gutter ljuger. Du er sikkert ei helt OK jente som han, i mangel på noe annet - liker, men ikke noe mer. Bruk heller tiden til å finne en som virkelig liker deg. Du som jente skjønner det med en gang. Ikke gå rundt og ha det vondt, mens du lurer. Hva min erfaring er, spør du? Jeg har vært i din situasjon mange mange ganger, men med motsatt fortegn seff. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Enig med Thonord der. All erfaring tilsier akkurat det han sier. Det er ikke sikkert han lyver per se, men han vil kanskje være hyggelig og sikre seg at du vil leke mer. Ikke at han ikke liker deg og trives med deg når dere er sammen osv, men han er nok ikke hodestups eller engang knestups forelsket eller interessert på samme plan. Slett fra face, slett fra mobil. Ikke noe vits å ha han der dersom dere har forskjellige forventninger. Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei! Jeg er veldig forvirret og lurer veldig på om noen av dere (både jenter og gutter) har noen tips/erfaringer å komme med! Jeg vet selvsagt at det er umulig å vite og at det bare blir spekulasjoner, men jeg tenker og tenker og blir litt smågal. Skal prøve å si det kort: Jeg møtte en gutt på vorspiel for 9 måneder siden, han sjekket meg opp og virket veldig interessert, ga meg masse komplimenter osv., jeg var da i et annet forhold, så det skjedde selvsagt ingenting. 2 mnd senere la han meg til på facebook, og vi har snakket en del på facebook jevnlig siden. Bare sånn helt vanlig snakking. Etter at det ble slutt med eksen min, begynte jeg å tenke på han her jeg møtte... Han spurte meg mange ganger om å møtes på byen, men det passet aldri. Jeg har spurt han mange ganger, men passet aldri. Vi møttes ENDELIG så vidt på en fest for to helger siden, og dagen etterpå på byen. Det endte med at jeg ble med han hjem og ja vi hadde sex... Sa at jeg absolutt ikke er typen til å bli med noen hjem 2.gang vi møtes, men vi hadde snakket en del og hatt lyst til å treftes lenge, så det føltes riktig.. Ikke vet jeg om det var lurt men. Og han sa at han ikke pleide å dra med jenter hjem fra byen hver helg liksom.. Og han sa at han hadde hatt lyst til å treffe meg hver eneste helg i 9 mnd, gjerne ville treffes igjen, søteste jenta han hadde møtt osv.... Ikke så kleint å våkne opp dagen etter. Men da jeg gikk derfra, hørte jeg ingenting på flere dager.... Jeg ville vente til han tok kontakt, men det gjorde han ikke, så jeg kontaktet han... Vi ble da enige om at han skulle komme på besøk til meg neste helg, noe han gjorde... Igjen hadde vi en veldig hyggelig kveld sammen, selvom det selvsagt var litt pinlig og sjenert stemning, siden vi ikke akkurat kjenner hverandre godt... Men det ble til masse roting, overnatting og ja..... Han sa flere ting som tydet veldig på at han ville se meg igjen, "det må vi se neste gang", ga meg genseren hans osv.... Men samme greia igjen; Det er nå 4 dager siden og har ikke hørt et ord..... Når vi er sammen har vi det veldig hyggelig og han sier han vil treffes igjen og er veldig flørtete og intim, men gir meg ikke noen komplimenter (sikkert sjenert, gjorde det i fylla), men sier liksom ingenting på face i ettertid.. Nå gjør jo ikke jeg det heller da, men det var jeg som tok kontakt først sist gang...... Hvorfor kontakter han meg ikke??? Hva tror dere??? Kan fortelle mer om dere lurer, men så at det ble veldig langt nå... Vi er forresten 22 år, studenter i Oslo begge.... Blir veldig takknemlig for alle råd/tanker! Har du tenkt på at dere kanskje har helt forskjellige forventninger? For ham handler kanskje dette kun om sex, og ikke så mye mer. Om han er interessert i noe mer enn sex tar han sikkert kontakt, og da kan du jo benytte sansen til å spørre ham hva det egentlig er som foregår mellom dere. Kanskje er han helt fornøyd med ting slik de er, og tror du er det samme. Har selvsagt tenkt tanken, men synes absolutt ikke det passer.... Jeg tviler veldig sterkt på at han kun er ute etter sex.... Han sier jo at han har hatt lyst til å møte meg i 9 måneder, og da tenker jeg at han er interessert i mer enn sex? Hvorfor hadde han gidda å vente i 9 måneder på det liksom? Og vi har jo sett film sammen feks... Jeg synes det blir dumt/flaut å spørre om hva som egentlig foregår mellom oss, siden det er så tidlig enda... Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 OK, her har jeg lang erfaring, og jeg har kun ett råd å gi deg. Glem han! Vi gutter ljuger. Du er sikkert ei helt OK jente som han, i mangel på noe annet - liker, men ikke noe mer. Bruk heller tiden til å finne en som virkelig liker deg. Du som jente skjønner det med en gang. Ikke gå rundt og ha det vondt, mens du lurer. Hva min erfaring er, spør du? Jeg har vært i din situasjon mange mange ganger, men med motsatt fortegn seff. Takk for svar, men jeg tror nok ikke dette stemmer... Han har hatt lyst til å møte meg hver eneste helg i 9 måneder.... Det tilsier vel at han er interessert i noe mer enn sex skulle jeg absolutt tro.. Og han er meget populær og har mange jenter som er interessert i han, så han kan egentlig velge og vrake.... Jeg tror virkelig at han liker meg, alt tilsier det. Men synes bare det er rart at han ikke sier noe særlig når vi ikke er sammen, men samtidig gjør jo ikke jeg det heller... Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Enig med Thonord der. All erfaring tilsier akkurat det han sier. Det er ikke sikkert han lyver per se, men han vil kanskje være hyggelig og sikre seg at du vil leke mer. Ikke at han ikke liker deg og trives med deg når dere er sammen osv, men han er nok ikke hodestups eller engang knestups forelsket eller interessert på samme plan. Slett fra face, slett fra mobil. Ikke noe vits å ha han der dersom dere har forskjellige forventninger Takk for svar! Men er du ikke enig i at det du skriver høres rart ut når han har hatt lyst til å møte meg hver eneste helg i 9 måneder? Da må han jo ha lyst til noe mer enn sex!? Og jeg føler virkelig at han liker meg, basert på måten han oppfører seg på, det han sier osv. Er det noen måte å finne ut av dette på uten å spørre? Han har gitt meg genseren hans, han har sagt at "den filmen må vi se neste gang", "det må jeg vise deg en gang" osv, og alt dette tilsier jo at han vil møte meg igjen? Det jeg mener å si, er at jeg vet jo ikke om vi har forskjellige forventninger, virker jo ikke slik... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Du er klar over at om jeg sier jeg KUN har spist nugatti de siste ni månedene trenger det ikke være sant? Å se film er en helt sweet greie for å ikke gjøre et møte så enormt kleint, siden man kan fokusere på noe annet enn "ja da satt vi her da...", og man slapper av i en sofa, og bygger litt bånd sammen. Det betyr ikke noe hverken ene eller andre veien det. I tillegg har han mest sannsynligvis sjarmerende vaner, som ting han sier og slik som dette med genseren osv, som bare lager bånd og gjør at du blir knyttet til ham. De fleste gutter flørter og har seg for å føle seg begjæret og ønsket, uansett om det er masse damer rundt dem eller få, så det er mulig det bare er fordi han vil ha den gode følelsen selv. Men for all del, kan være supergutten sin det. Dette blir bare antakelser. Du er jo litt usikker på situasjonen, og overtenker dette her en del. Det er fullt mulig du har litt confirmation bias og ser tegn på det du ønsker skal være sant mens du ignorerer tegn på det motsatte. Slutt å bekymre deg så mye, og bare gjør det du får lyst å gjøre. Ingen vits å tenke så mye på dette. Det som skjer, skjer. Hvis han er gira på deg merker du jo det selv, det er ikke noe vi kan analysere for deg i grunnen. Verste som kan skje er at du har en fin tid med en fyr uten at dere får tonnevis av unger og campingvogn. Det er lov det og. Selv om det KANSKJE blir kluss SENERE betyr det jo ikke at det dere har i øyeblikket ikke var verdt det. Så... yeah. Fuckit. Gjør det du føler for selv. Slutt å tenk så mye. Endret 22. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Du er klar over at om jeg sier jeg KUN har spist nugatti de siste ni månedene trenger det ikke være sant? Å se film er en helt sweet greie for å ikke gjøre et møte så enormt kleint, siden man kan fokusere på noe annet enn "ja da satt vi her da...", og man slapper av i en sofa, og bygger litt bånd sammen. Det betyr ikke noe hverken ene eller andre veien det. I tillegg har han mest sannsynligvis sjarmerende vaner, som ting han sier og slik som dette med genseren osv, som bare lager bånd og gjør at du blir knyttet til ham. De fleste gutter flørter og har seg for å føle seg begjæret og ønsket, uansett om det er masse damer rundt dem eller få, så det er mulig det bare er fordi han vil ha den gode følelsen selv. Men for all del, kan være supergutten sin det. Dette blir bare antakelser. Du er jo litt usikker på situasjonen, og overtenker dette her en del. Det er fullt mulig du har litt confirmation bias og ser tegn på det du ønsker skal være sant mens du ignorerer tegn på det motsatte. Slutt å bekymre deg så mye, og bare gjør det du får lyst å gjøre. Ingen vits å tenke så mye på dette. Det som skjer, skjer. Hvis han er gira på deg merker du jo det selv, det er ikke noe vi kan analysere for deg i grunnen. Verste som kan skje er at du har en fin tid med en fyr uten at dere får tonnevis av unger og campingvogn. Det er lov det og. Selv om det KANSKJE blir kluss SENERE betyr det jo ikke at det dere har i øyeblikket ikke var verdt det. Så... yeah. Fuckit. Gjør det du føler for selv. Slutt å tenk så mye. Igjen takk for svar! Jeg må først kommentere det med de 9 månedene.. Han spurte faktisk hver eneste helg også, så jeg synes det virker veldig troverdig. Og jeg vil si jeg er en meget god menneskekjenner, og jeg føler virkelig på meg at han er ærlig i det han sier og gjør og er interessert, men som sagt det eneste jeg stusser på, er at han ikke tar kontakt mellom gangene vi møtes...Men du er spot on når du sier at jeg overtenker, for det er jeg fullstendig klar over at jeg gjør.... Har vært i langvarig samboerforhold, så dette singellivet med dating er litt nytt for meg, derfor jeg lurte på om noen hadde noen tips... Men er veldig med på at jeg må leve i nuet og ta ting som det kommer, men det er lettere sagt enn gjort Fikk forresten nettopp en SMS der han spurte om jeg hadde troa på seier i dag (begge heier på samme fotballag). Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei! Jeg er veldig forvirret og lurer veldig på om noen av dere (både jenter og gutter) har noen tips/erfaringer å komme med! Jeg vet selvsagt at det er umulig å vite og at det bare blir spekulasjoner, men jeg tenker og tenker og blir litt smågal. Skal prøve å si det kort: Jeg møtte en gutt på vorspiel for 9 måneder siden, han sjekket meg opp og virket veldig interessert, ga meg masse komplimenter osv., jeg var da i et annet forhold, så det skjedde selvsagt ingenting. 2 mnd senere la han meg til på facebook, og vi har snakket en del på facebook jevnlig siden. Bare sånn helt vanlig snakking. Etter at det ble slutt med eksen min, begynte jeg å tenke på han her jeg møtte... Han spurte meg mange ganger om å møtes på byen, men det passet aldri. Jeg har spurt han mange ganger, men passet aldri. Vi møttes ENDELIG så vidt på en fest for to helger siden, og dagen etterpå på byen. Det endte med at jeg ble med han hjem og ja vi hadde sex... Sa at jeg absolutt ikke er typen til å bli med noen hjem 2.gang vi møtes, men vi hadde snakket en del og hatt lyst til å treftes lenge, så det føltes riktig.. Ikke vet jeg om det var lurt men. Og han sa at han ikke pleide å dra med jenter hjem fra byen hver helg liksom.. Og han sa at han hadde hatt lyst til å treffe meg hver eneste helg i 9 mnd, gjerne ville treffes igjen, søteste jenta han hadde møtt osv.... Ikke så kleint å våkne opp dagen etter. Men da jeg gikk derfra, hørte jeg ingenting på flere dager.... Jeg ville vente til han tok kontakt, men det gjorde han ikke, så jeg kontaktet han... Vi ble da enige om at han skulle komme på besøk til meg neste helg, noe han gjorde... Igjen hadde vi en veldig hyggelig kveld sammen, selvom det selvsagt var litt pinlig og sjenert stemning, siden vi ikke akkurat kjenner hverandre godt... Men det ble til masse roting, overnatting og ja..... Han sa flere ting som tydet veldig på at han ville se meg igjen, "det må vi se neste gang", ga meg genseren hans osv.... Men samme greia igjen; Det er nå 4 dager siden og har ikke hørt et ord..... Når vi er sammen har vi det veldig hyggelig og han sier han vil treffes igjen og er veldig flørtete og intim, men gir meg ikke noen komplimenter (sikkert sjenert, gjorde det i fylla), men sier liksom ingenting på face i ettertid.. Nå gjør jo ikke jeg det heller da, men det var jeg som tok kontakt først sist gang...... Hvorfor kontakter han meg ikke??? Hva tror dere??? Kan fortelle mer om dere lurer, men så at det ble veldig langt nå... Vi er forresten 22 år, studenter i Oslo begge.... Blir veldig takknemlig for alle råd/tanker! Har du tenkt på at dere kanskje har helt forskjellige forventninger? For ham handler kanskje dette kun om sex, og ikke så mye mer. Om han er interessert i noe mer enn sex tar han sikkert kontakt, og da kan du jo benytte sansen til å spørre ham hva det egentlig er som foregår mellom dere. Kanskje er han helt fornøyd med ting slik de er, og tror du er det samme. Har selvsagt tenkt tanken, men synes absolutt ikke det passer.... Jeg tviler veldig sterkt på at han kun er ute etter sex.... Han sier jo at han har hatt lyst til å møte meg i 9 måneder, og da tenker jeg at han er interessert i mer enn sex? Hvorfor hadde han gidda å vente i 9 måneder på det liksom? Og vi har jo sett film sammen feks... Jeg synes det blir dumt/flaut å spørre om hva som egentlig foregår mellom oss, siden det er så tidlig enda... Det er ikke unormalt å ha litt kontakt og en flørtete tone med forskjellige jenter, bla. for å ha flere alternativer. Igjen, vi kjenner ingen av dere så det er umulig å si noe sikkert om, men for meg høres det ut som en typisk situasjon der han er fornøyd med å få relativt lett og pålitelig tilgang til sex. Som flere andre har jeg selv sittet på hans side og vært godt fornøyd, og først i ettertid forstått at hun var interessert i noe mer. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det går bra. Du er uansett møkk ung, så det er ikke noen big deal uansett om det går skeis eller ikke. Hvis du tenker tilbake over bare de fem siste årene, så føler du hvor lang tid det har gått, hvor annerledes du er, og så tenker du at det er bare en enormt liten del av livet ditt. Du har SÅ mye igjen å oppleve, finne ut av, lære og se. Dont worry so much. Ta ting for det de er, ikke det de kan være, bør være eller kunne ha vært. Hvis du trives med å henge med fyren, heng med fyren. Men ikke forvent noe. Det er bare et fint steg til skuffelse. Forventninger og bekymringer er i bunn og grunn unyttig. Som de sier, er 90% av alt man bekymrer seg for ting som aldri hender når alt kommer til stykket, og er dermed bortkastet energi og tid. Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei! Jeg er veldig forvirret og lurer veldig på om noen av dere (både jenter og gutter) har noen tips/erfaringer å komme med! Jeg vet selvsagt at det er umulig å vite og at det bare blir spekulasjoner, men jeg tenker og tenker og blir litt smågal. Skal prøve å si det kort: Jeg møtte en gutt på vorspiel for 9 måneder siden, han sjekket meg opp og virket veldig interessert, ga meg masse komplimenter osv., jeg var da i et annet forhold, så det skjedde selvsagt ingenting. 2 mnd senere la han meg til på facebook, og vi har snakket en del på facebook jevnlig siden. Bare sånn helt vanlig snakking. Etter at det ble slutt med eksen min, begynte jeg å tenke på han her jeg møtte... Han spurte meg mange ganger om å møtes på byen, men det passet aldri. Jeg har spurt han mange ganger, men passet aldri. Vi møttes ENDELIG så vidt på en fest for to helger siden, og dagen etterpå på byen. Det endte med at jeg ble med han hjem og ja vi hadde sex... Sa at jeg absolutt ikke er typen til å bli med noen hjem 2.gang vi møtes, men vi hadde snakket en del og hatt lyst til å treftes lenge, så det føltes riktig.. Ikke vet jeg om det var lurt men. Og han sa at han ikke pleide å dra med jenter hjem fra byen hver helg liksom.. Og han sa at han hadde hatt lyst til å treffe meg hver eneste helg i 9 mnd, gjerne ville treffes igjen, søteste jenta han hadde møtt osv.... Ikke så kleint å våkne opp dagen etter. Men da jeg gikk derfra, hørte jeg ingenting på flere dager.... Jeg ville vente til han tok kontakt, men det gjorde han ikke, så jeg kontaktet han... Vi ble da enige om at han skulle komme på besøk til meg neste helg, noe han gjorde... Igjen hadde vi en veldig hyggelig kveld sammen, selvom det selvsagt var litt pinlig og sjenert stemning, siden vi ikke akkurat kjenner hverandre godt... Men det ble til masse roting, overnatting og ja..... Han sa flere ting som tydet veldig på at han ville se meg igjen, "det må vi se neste gang", ga meg genseren hans osv.... Men samme greia igjen; Det er nå 4 dager siden og har ikke hørt et ord..... Når vi er sammen har vi det veldig hyggelig og han sier han vil treffes igjen og er veldig flørtete og intim, men gir meg ikke noen komplimenter (sikkert sjenert, gjorde det i fylla), men sier liksom ingenting på face i ettertid.. Nå gjør jo ikke jeg det heller da, men det var jeg som tok kontakt først sist gang...... Hvorfor kontakter han meg ikke??? Hva tror dere??? Kan fortelle mer om dere lurer, men så at det ble veldig langt nå... Vi er forresten 22 år, studenter i Oslo begge.... Blir veldig takknemlig for alle råd/tanker! Har du tenkt på at dere kanskje har helt forskjellige forventninger? For ham handler kanskje dette kun om sex, og ikke så mye mer. Om han er interessert i noe mer enn sex tar han sikkert kontakt, og da kan du jo benytte sansen til å spørre ham hva det egentlig er som foregår mellom dere. Kanskje er han helt fornøyd med ting slik de er, og tror du er det samme. Har selvsagt tenkt tanken, men synes absolutt ikke det passer.... Jeg tviler veldig sterkt på at han kun er ute etter sex.... Han sier jo at han har hatt lyst til å møte meg i 9 måneder, og da tenker jeg at han er interessert i mer enn sex? Hvorfor hadde han gidda å vente i 9 måneder på det liksom? Og vi har jo sett film sammen feks... Jeg synes det blir dumt/flaut å spørre om hva som egentlig foregår mellom oss, siden det er så tidlig enda... Det er ikke unormalt å ha litt kontakt og en flørtete tone med forskjellige jenter, bla. for å ha flere alternativer. Igjen, vi kjenner ingen av dere så det er umulig å si noe sikkert om, men for meg høres det ut som en typisk situasjon der han er fornøyd med å få relativt lett og pålitelig tilgang til sex. Som flere andre har jeg selv sittet på hans side og vært godt fornøyd, og først i ettertid forstått at hun var interessert i noe mer. Men hvorfor har han da vært så interessert i å møte meg i så lang tid, hele 9 måneder?? Altså, han er en meget attraktiv gutt, som helt sikkert kunne fått hvem som helst - når som helst... Men allikevel ville han møte akkurat meg, og bare meg... Jeg kan selvsagt ikke garantere at alt han sier er sant, men virker veldig oppriktig. Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Det går bra. Du er uansett møkk ung, så det er ikke noen big deal uansett om det går skeis eller ikke. Hvis du tenker tilbake over bare de fem siste årene, så føler du hvor lang tid det har gått, hvor annerledes du er, og så tenker du at det er bare en enormt liten del av livet ditt. Du har SÅ mye igjen å oppleve, finne ut av, lære og se. Dont worry so much. Ta ting for det de er, ikke det de kan være, bør være eller kunne ha vært. Hvis du trives med å henge med fyren, heng med fyren. Men ikke forvent noe. Det er bare et fint steg til skuffelse. Forventninger og bekymringer er i bunn og grunn unyttig. Som de sier, er 90% av alt man bekymrer seg for ting som aldri hender når alt kommer til stykket, og er dermed bortkastet energi og tid. Meget enig. Jeg vet jo egentlig ikke selv om jeg er klar for et nytt forhold nå, men synes absolutt fyren er for interessant til at jeg bare skal gi faen i han siden han har gitt lite lyd fra seg siden sist når vi hadde det så fint sammen. Forventningene kommer automatisk, selvom jeg prøver å ikke få dem.. Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Men synes dere jeg skal spørre fyren rett ut om hva han tenker? Om han kun er ute etter sex eller noe mer? Blir ikke det veldig dumt å være så direkte? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Nei ikke egentlig. Er bare å spørre. Har fått samme spørsmål selv, før jeg ble voksen nok til å i si tydelig fra tidlig dersom jeg har noen restriksjoner (feks hvis jeg vil vi skal se andre samtidig, eller at jeg ikke er ute etter noe seriøst, osv), og det er ikke noe merkelig spørsmål. Altså, han er en meget attraktiv gutt, som helt sikkert kunne fått hvem som helst - når som helst... Men allikevel ville han møte akkurat meg, og bare meg... Dette er ganske lett å få ei jente (eller en gutt, såklart) til å føle, uten at det krever spesielt mye. Så ville ikke tatt den følelsen for noe mer enn bare din egen følelse som du selv har laget for deg selv. Det reflekterer på ingen måte hans oppfattelse av virkeligheten. Trust me on that. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei! Jeg er veldig forvirret og lurer veldig på om noen av dere (både jenter og gutter) har noen tips/erfaringer å komme med! Jeg vet selvsagt at det er umulig å vite og at det bare blir spekulasjoner, men jeg tenker og tenker og blir litt smågal. Skal prøve å si det kort: Jeg møtte en gutt på vorspiel for 9 måneder siden, han sjekket meg opp og virket veldig interessert, ga meg masse komplimenter osv., jeg var da i et annet forhold, så det skjedde selvsagt ingenting. 2 mnd senere la han meg til på facebook, og vi har snakket en del på facebook jevnlig siden. Bare sånn helt vanlig snakking. Etter at det ble slutt med eksen min, begynte jeg å tenke på han her jeg møtte... Han spurte meg mange ganger om å møtes på byen, men det passet aldri. Jeg har spurt han mange ganger, men passet aldri. Vi møttes ENDELIG så vidt på en fest for to helger siden, og dagen etterpå på byen. Det endte med at jeg ble med han hjem og ja vi hadde sex... Sa at jeg absolutt ikke er typen til å bli med noen hjem 2.gang vi møtes, men vi hadde snakket en del og hatt lyst til å treftes lenge, så det føltes riktig.. Ikke vet jeg om det var lurt men. Og han sa at han ikke pleide å dra med jenter hjem fra byen hver helg liksom.. Og han sa at han hadde hatt lyst til å treffe meg hver eneste helg i 9 mnd, gjerne ville treffes igjen, søteste jenta han hadde møtt osv.... Ikke så kleint å våkne opp dagen etter. Men da jeg gikk derfra, hørte jeg ingenting på flere dager.... Jeg ville vente til han tok kontakt, men det gjorde han ikke, så jeg kontaktet han... Vi ble da enige om at han skulle komme på besøk til meg neste helg, noe han gjorde... Igjen hadde vi en veldig hyggelig kveld sammen, selvom det selvsagt var litt pinlig og sjenert stemning, siden vi ikke akkurat kjenner hverandre godt... Men det ble til masse roting, overnatting og ja..... Han sa flere ting som tydet veldig på at han ville se meg igjen, "det må vi se neste gang", ga meg genseren hans osv.... Men samme greia igjen; Det er nå 4 dager siden og har ikke hørt et ord..... Når vi er sammen har vi det veldig hyggelig og han sier han vil treffes igjen og er veldig flørtete og intim, men gir meg ikke noen komplimenter (sikkert sjenert, gjorde det i fylla), men sier liksom ingenting på face i ettertid.. Nå gjør jo ikke jeg det heller da, men det var jeg som tok kontakt først sist gang...... Hvorfor kontakter han meg ikke??? Hva tror dere??? Kan fortelle mer om dere lurer, men så at det ble veldig langt nå... Vi er forresten 22 år, studenter i Oslo begge.... Blir veldig takknemlig for alle råd/tanker! Har du tenkt på at dere kanskje har helt forskjellige forventninger? For ham handler kanskje dette kun om sex, og ikke så mye mer. Om han er interessert i noe mer enn sex tar han sikkert kontakt, og da kan du jo benytte sansen til å spørre ham hva det egentlig er som foregår mellom dere. Kanskje er han helt fornøyd med ting slik de er, og tror du er det samme. Har selvsagt tenkt tanken, men synes absolutt ikke det passer.... Jeg tviler veldig sterkt på at han kun er ute etter sex.... Han sier jo at han har hatt lyst til å møte meg i 9 måneder, og da tenker jeg at han er interessert i mer enn sex? Hvorfor hadde han gidda å vente i 9 måneder på det liksom? Og vi har jo sett film sammen feks... Jeg synes det blir dumt/flaut å spørre om hva som egentlig foregår mellom oss, siden det er så tidlig enda... Det er ikke unormalt å ha litt kontakt og en flørtete tone med forskjellige jenter, bla. for å ha flere alternativer. Igjen, vi kjenner ingen av dere så det er umulig å si noe sikkert om, men for meg høres det ut som en typisk situasjon der han er fornøyd med å få relativt lett og pålitelig tilgang til sex. Som flere andre har jeg selv sittet på hans side og vært godt fornøyd, og først i ettertid forstått at hun var interessert i noe mer. Men hvorfor har han da vært så interessert i å møte meg i så lang tid, hele 9 måneder?? Altså, han er en meget attraktiv gutt, som helt sikkert kunne fått hvem som helst - når som helst... Men allikevel ville han møte akkurat meg, og bare meg... Jeg kan selvsagt ikke garantere at alt han sier er sant, men virker veldig oppriktig. Kan jo hende han prater sånn med mange for alt jeg vet. Det kan godt tenkes han er interessert i noe mer, men jeg ville ikke satset på det og fortsatt i samme tralten, hvis du ikke trives med forholdet slik det er nå. De fleste gutter liker og flørte, og vi liker sex. At han flørter med deg lenge, og så har sex med deg er ikke så veldig rart, uavhengig av hvor han egentlig vil hen med forholdet. Poenget mitt er at utifra det du skriver så høres ikke dette ut som noe som forutsetter at han faktisk er ute etter noe mer seriøst. Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Nei ikke egentlig. Er bare å spørre. Har fått samme spørsmål selv, før jeg ble voksen nok til å i si tydelig fra tidlig dersom jeg har noen restriksjoner (feks hvis jeg vil vi skal se andre samtidig, eller at jeg ikke er ute etter noe seriøst, osv), og det er ikke noe merkelig spørsmål. Altså, han er en meget attraktiv gutt, som helt sikkert kunne fått hvem som helst - når som helst... Men allikevel ville han møte akkurat meg, og bare meg... Dette er ganske lett å få ei jente (eller en gutt, såklart) til å føle, uten at det krever spesielt mye. Så ville ikke tatt den følelsen for noe mer enn bare din egen følelse som du selv har laget for deg selv. Det reflekterer på ingen måte hans oppfattelse av virkeligheten. Trust me on that. Dersom jeg spør viser jeg jo ikke særlig tillit til han, og det er jo ikke særlig positivt.. Merker at jeg ikke tør å spørre han, fordi jeg har på følelsen av at jeg vet svaret (mer enn sex) altså.. Neida, selvsagt trenger ikke det å bety noe. Men når det går 2-3 måneder fra vi møttes på byen, til han legger meg til på facebook, må det jo være noe med meg som han liker.. Og som sagt flere ganger, så må det jo være noe med meg siden han har giddet å "vente" på å møte meg i 9 måneder, og ikke bare droppe meg og gå for noen andre. Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei! Jeg er veldig forvirret og lurer veldig på om noen av dere (både jenter og gutter) har noen tips/erfaringer å komme med! Jeg vet selvsagt at det er umulig å vite og at det bare blir spekulasjoner, men jeg tenker og tenker og blir litt smågal. Skal prøve å si det kort: Jeg møtte en gutt på vorspiel for 9 måneder siden, han sjekket meg opp og virket veldig interessert, ga meg masse komplimenter osv., jeg var da i et annet forhold, så det skjedde selvsagt ingenting. 2 mnd senere la han meg til på facebook, og vi har snakket en del på facebook jevnlig siden. Bare sånn helt vanlig snakking. Etter at det ble slutt med eksen min, begynte jeg å tenke på han her jeg møtte... Han spurte meg mange ganger om å møtes på byen, men det passet aldri. Jeg har spurt han mange ganger, men passet aldri. Vi møttes ENDELIG så vidt på en fest for to helger siden, og dagen etterpå på byen. Det endte med at jeg ble med han hjem og ja vi hadde sex... Sa at jeg absolutt ikke er typen til å bli med noen hjem 2.gang vi møtes, men vi hadde snakket en del og hatt lyst til å treftes lenge, så det føltes riktig.. Ikke vet jeg om det var lurt men. Og han sa at han ikke pleide å dra med jenter hjem fra byen hver helg liksom.. Og han sa at han hadde hatt lyst til å treffe meg hver eneste helg i 9 mnd, gjerne ville treffes igjen, søteste jenta han hadde møtt osv.... Ikke så kleint å våkne opp dagen etter. Men da jeg gikk derfra, hørte jeg ingenting på flere dager.... Jeg ville vente til han tok kontakt, men det gjorde han ikke, så jeg kontaktet han... Vi ble da enige om at han skulle komme på besøk til meg neste helg, noe han gjorde... Igjen hadde vi en veldig hyggelig kveld sammen, selvom det selvsagt var litt pinlig og sjenert stemning, siden vi ikke akkurat kjenner hverandre godt... Men det ble til masse roting, overnatting og ja..... Han sa flere ting som tydet veldig på at han ville se meg igjen, "det må vi se neste gang", ga meg genseren hans osv.... Men samme greia igjen; Det er nå 4 dager siden og har ikke hørt et ord..... Når vi er sammen har vi det veldig hyggelig og han sier han vil treffes igjen og er veldig flørtete og intim, men gir meg ikke noen komplimenter (sikkert sjenert, gjorde det i fylla), men sier liksom ingenting på face i ettertid.. Nå gjør jo ikke jeg det heller da, men det var jeg som tok kontakt først sist gang...... Hvorfor kontakter han meg ikke??? Hva tror dere??? Kan fortelle mer om dere lurer, men så at det ble veldig langt nå... Vi er forresten 22 år, studenter i Oslo begge.... Blir veldig takknemlig for alle råd/tanker! Har du tenkt på at dere kanskje har helt forskjellige forventninger? For ham handler kanskje dette kun om sex, og ikke så mye mer. Om han er interessert i noe mer enn sex tar han sikkert kontakt, og da kan du jo benytte sansen til å spørre ham hva det egentlig er som foregår mellom dere. Kanskje er han helt fornøyd med ting slik de er, og tror du er det samme. Har selvsagt tenkt tanken, men synes absolutt ikke det passer.... Jeg tviler veldig sterkt på at han kun er ute etter sex.... Han sier jo at han har hatt lyst til å møte meg i 9 måneder, og da tenker jeg at han er interessert i mer enn sex? Hvorfor hadde han gidda å vente i 9 måneder på det liksom? Og vi har jo sett film sammen feks... Jeg synes det blir dumt/flaut å spørre om hva som egentlig foregår mellom oss, siden det er så tidlig enda... Det er ikke unormalt å ha litt kontakt og en flørtete tone med forskjellige jenter, bla. for å ha flere alternativer. Igjen, vi kjenner ingen av dere så det er umulig å si noe sikkert om, men for meg høres det ut som en typisk situasjon der han er fornøyd med å få relativt lett og pålitelig tilgang til sex. Som flere andre har jeg selv sittet på hans side og vært godt fornøyd, og først i ettertid forstått at hun var interessert i noe mer. Men hvorfor har han da vært så interessert i å møte meg i så lang tid, hele 9 måneder?? Altså, han er en meget attraktiv gutt, som helt sikkert kunne fått hvem som helst - når som helst... Men allikevel ville han møte akkurat meg, og bare meg... Jeg kan selvsagt ikke garantere at alt han sier er sant, men virker veldig oppriktig. Kan jo hende han prater sånn med mange for alt jeg vet. Det kan godt tenkes han er interessert i noe mer, men jeg ville ikke satset på det og fortsatt i samme tralten, hvis du ikke trives med forholdet slik det er nå. De fleste gutter liker og flørte, og vi liker sex. At han flørter med deg lenge, og så har sex med deg er ikke så veldig rart, uavhengig av hvor han egentlig vil hen med forholdet. Poenget mitt er at utifra det du skriver så høres ikke dette ut som noe som forutsetter at han faktisk er ute etter noe mer seriøst. Ja, det vet man jo aldri... Men som sagt flere ganger, dersom han kun var ute etter sex, så er det da mange mye lettere måter å få seg det på, enn slik han har gått frem disse 9 månedene... Mener du at vi burde gjøre noe som ikke inkluderer kos neste gang vi møtes? At han sier han vil se den og den filmen med meg en annen gang, lyst til å ut og spise på restaurant sammen osv osv, tyder jo at han vil mer enn sex, eller tror dere rett og slett alt dette bare er noe han sier? Det kan dere selvsagt ikke vite, blir jo bare spekulasjoner Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Tillit? Alt du gjør er å se hvor landet ligger. Det viser egentlig bare at du er selvsikker nok til å skaffe deg klarhet. Hvis han ikke takler et så enkelt spørsmål eller tolker det til å bety noe annet enn det det betyr er han jo clearly ikke long term materiale uansett, så... to fluer i en smekk der. Okay tenk deg om. Hvor mye skal til for følgende: - Legge noen til på FB - Sende en SMS i ny og ne for å holde deg varm - Påstå du har "ventet" i ni måneder Hvis du var en outside observer ville du kanskje sagt "hvorfor tok det så lang tid før han la deg til hvis han er en selvsikker type?", "hvorfor gikk det så lang tid uansett før noe skjedde fra hans side?", og slike ting. Du tolker nok ting slik at de bygger opp under det du ser på som den beste konklusjonen. Du er for nær for å tolke situasjonen. Gi bare det helt opp med en gang . Klart der er noe med deg han liker. Men det skal ikke alltid enormt mye til for å klare presse ut den innsatsen det krever å sende en sms her og der, legge noen til på facebook, se en film og ha seg litt. Ikke akkurat enorme greier. Men som sagt, vi vet jo ikke noe om verken deg eller ham. Så derfor står rådet mitt om å drite i å analysere, spør om det du vil ha klarhet i, og ikke lag forventninger den stakkars fyren neppe klarer leve opp til uansett. Når det gjelder kos og slikt, er det ikke nødvendigvis ENTEN caveman "we fuck now, i leave after, bai bai ok?" eller superkjærsteemne med storkos og søte postitlapper gjemt i skolebøkene dine. Det er jo MER sannsynlig at han liker deg godt nok, trives med å se film med deg og prate skjit, syntes du er fin og gøy å ha sex med nå og da, og thats it. Mellomtingen er brorparten av folk. Endret 22. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Ok, tillit var kanskje feil ord å bruke, men jeg tenker at det er flaut å spørre allerede nå så tidlig om hva han tenker, for det er jo ikke sikkert han vet det selv... Jeg må jo ærlig talt si at jeg vet jo ikke selv heller hva jeg vil, man må jo bli bedre kjent først før man vet det...Er enig i det du skriver, men samtidig så er det jo en VELDIG mye mer tungvindt måte å gjøre slik han gjorde enn å bare gå på byen og plukke opp ei random jente om du skjønner, så da virker det virkelig som om det er noe mer enn lysten på sex bak.. Generelt virker dere jo veldig sikre på at denne gutten kun er ute etter sex, synes det er litt rart at dere virker så sikre på det? Hva er tegn på at han vil noe mer enn sex da, hva skulle han gjort annerledes? Og det er selvsagt lav terskel for å legge til noen på FB, men han la meg til 2-3 måneder etter vi møttes på vors, og da har han altså husket på meg.. Jeg var som sagt også i et samboerforhold på denne tiden..Joda, er med på at det kan hende jeg tolker situasjonen på en viss måte, men samtidig så har jeg ikke erfart noe lignende. Jeg har møtt mange gutter på byen, men skjønner veldig fort om de kun er ute etter sex eller ei, og har aldri blitt med noen andre hjem før. Det er liksom noe mye mer oppriktig med han her.. Jeg har forresten også møtt flere av kompisene hans, noe jeg også tenker ikke hadde vært naturlig om han kun var ute etter sex.. Og jeg har utrolig mye mer jeg kunne sagt som tyder på at han vil mer enn sex.. Forventningene kommer av seg selv, får se om jeg tør å spørre han neste gang.... Men syns du det beste er å vente og se om han spør meg om å finne på noe igjen? Eller at jeg skal spørre? Og eventuelt hva? Blir det dumt å møtes på byen igjen, bedre å møtes edru igjen? Respekterer selvsagt at du sier det du sier, men lurer litt på hvorfor du virker så sikker på at han ikke ønsker noe mer ut av dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg