Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei! Jeg er veldig forvirret og lurer veldig på om noen av dere (både jenter og gutter) har noen tips/erfaringer å komme med! Jeg vet selvsagt at det er umulig å vite og at det bare blir spekulasjoner, men jeg tenker og tenker og blir litt smågal. Skal prøve å si det kort: Jeg møtte en gutt på vorspiel for 9 måneder siden, han sjekket meg opp og virket veldig interessert, ga meg masse komplimenter osv., jeg var da i et annet forhold, så det skjedde selvsagt ingenting. 2 mnd senere la han meg til på facebook, og vi har snakket en del på facebook jevnlig siden. Bare sånn helt vanlig snakking. Etter at det ble slutt med eksen min, begynte jeg å tenke på han her jeg møtte... Han spurte meg mange ganger om å møtes på byen, men det passet aldri. Jeg har spurt han mange ganger, men passet aldri. Vi møttes ENDELIG så vidt på en fest for to helger siden, og dagen etterpå på byen. Det endte med at jeg ble med han hjem og ja vi hadde sex... Sa at jeg absolutt ikke er typen til å bli med noen hjem 2.gang vi møtes, men vi hadde snakket en del og hatt lyst til å treftes lenge, så det føltes riktig.. Ikke vet jeg om det var lurt men. Og han sa at han ikke pleide å dra med jenter hjem fra byen hver helg liksom.. Og han sa at han hadde hatt lyst til å treffe meg hver eneste helg i 9 mnd, gjerne ville treffes igjen, søteste jenta han hadde møtt osv.... Ikke så kleint å våkne opp dagen etter. Men da jeg gikk derfra, hørte jeg ingenting på flere dager.... Jeg ville vente til han tok kontakt, men det gjorde han ikke, så jeg kontaktet han... Vi ble da enige om at han skulle komme på besøk til meg neste helg, noe han gjorde... Igjen hadde vi en veldig hyggelig kveld sammen, selvom det selvsagt var litt pinlig og sjenert stemning, siden vi ikke akkurat kjenner hverandre godt... Men det ble til masse roting, overnatting og ja..... Han sa flere ting som tydet veldig på at han ville se meg igjen, "det må vi se neste gang", ga meg genseren hans osv.... Men samme greia igjen; Det er nå 4 dager siden og har ikke hørt et ord..... Når vi er sammen har vi det veldig hyggelig og han sier han vil treffes igjen og er veldig flørtete og intim, men gir meg ikke noen komplimenter (sikkert sjenert, gjorde det i fylla), men sier liksom ingenting på face i ettertid.. Nå gjør jo ikke jeg det heller da, men det var jeg som tok kontakt først sist gang...... Hvorfor kontakter han meg ikke??? Hva tror dere??? Kan fortelle mer om dere lurer, men så at det ble veldig langt nå... Vi er forresten 22 år, studenter i Oslo begge....Blir veldig takknemlig for alle råd/tanker! Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det har sikkert slått deg at han kanskje er veldig fornøyd med å få sex, og at det er mulig han ikke vil noe mer. Men på den andre siden så kan det hende han er, som du selv påpeker, sjenert. Foreslå et stevnemøte hvor dere gjør noe utenfor deres respektive hjem. I denne tråden kan du nok finne noen forslag. Ved å gjøre noe i 'offentligheten' blir det automatisk noe mer enn bare kose-hjemme/booty call. Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Det har sikkert slått deg at han kanskje er veldig fornøyd med å få sex, og at det er mulig han ikke vil noe mer. Men på den andre siden så kan det hende han er, som du selv påpeker, sjenert. Foreslå et stevnemøte hvor dere gjør noe utenfor deres respektive hjem. I denne tråden kan du nok finne noen forslag. Ved å gjøre noe i 'offentligheten' blir det automatisk noe mer enn bare kose-hjemme/booty call. Jeg tviler veldig sterkt på at han kun er ute etter sex.... Han sier jo at han har hatt lyst til å møte meg i 9 måneder, og da tenker jeg at han er interessert i mer enn sex? Jeg formulerte meg kanskje feil, fordi jeg mener ikke at han er sjenert, fordi han er ikke det i det hele tatt, mente å si at stemningen liksom var litt småklein, begge var litt usikre i starten da vi møttes edru, men gikk seg til selvsagt. Men synes du at jeg skal foreslå en date nå? Jeg synes han bør spørre meg.... Takk for svar! Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg tviler veldig sterkt på at han kun er ute etter sex.... Han sier jo at han har hatt lyst til å møte meg i 9 måneder, og da tenker jeg at han er interessert i mer enn sex? Jeg formulerte meg kanskje feil, fordi jeg mener ikke at han er sjenert, fordi han er ikke det i det hele tatt, mente å si at stemningen liksom var litt småklein, begge var litt usikre i starten da vi møttes edru, men gikk seg til selvsagt. Men synes du at jeg skal foreslå en date nå? Jeg synes han bør spørre meg.... Takk for svar! Skjønner hva du mener med litt kleint å møtes i edru tilstand etter å ha hooket opp med litt alkohol i blodet Som noen påpekte i den andre tråden du lagde (ikke lag to identiske tråder!) så kan vi menn finne på å lyve eller overdrive om det meste. Jeg kan for eksempel bli direkte uærlig når jeg er brisen for å komme ned i buksa på ei jente (enten det, eller latterlig ærlig - det er veldig enten eller...). Men nå skal vi selvfølgelig ikke dømme fyren din ut ifra vi mindre moralske eksemplarene av mannfolk. Jeg vet virkelig ikke om nå er et godt tidspunkt, men det kan hende han liker å ta kontakten i helgene, eller ikke har et enormt behov for å lage langsiktige planer. Du kan vurdere å vente, for å se om han kontakter deg i løpet av helga. Gjør han ikke det, så kan du foreslå å gjøre noe sammen... eller gjøre som rådene i den andre tråden, og droppe en som ikke er villig til å ta initiativ. Det er umulig å gi fullstendig pålitelige råd når man ikke kjenner deg eller den det gjelder, samt mangler telepatiske evner. Lykke til Lenke til kommentar
Telefonstolpe Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg tviler veldig sterkt på at han kun er ute etter sex.... Han sier jo at han har hatt lyst til å møte meg i 9 måneder, og da tenker jeg at han er interessert i mer enn sex? Jeg formulerte meg kanskje feil, fordi jeg mener ikke at han er sjenert, fordi han er ikke det i det hele tatt, mente å si at stemningen liksom var litt småklein, begge var litt usikre i starten da vi møttes edru, men gikk seg til selvsagt. Men synes du at jeg skal foreslå en date nå? Jeg synes han bør spørre meg.... Takk for svar! Skjønner hva du mener med litt kleint å møtes i edru tilstand etter å ha hooket opp med litt alkohol i blodet Som noen påpekte i den andre tråden du lagde (ikke lag to identiske tråder!) så kan vi menn finne på å lyve eller overdrive om det meste. Jeg kan for eksempel bli direkte uærlig når jeg er brisen for å komme ned i buksa på ei jente (enten det, eller latterlig ærlig - det er veldig enten eller...). Men nå skal vi selvfølgelig ikke dømme fyren din ut ifra vi mindre moralske eksemplarene av mannfolk. Jeg vet virkelig ikke om nå er et godt tidspunkt, men det kan hende han liker å ta kontakten i helgene, eller ikke har et enormt behov for å lage langsiktige planer. Du kan vurdere å vente, for å se om han kontakter deg i løpet av helga. Gjør han ikke det, så kan du foreslå å gjøre noe sammen... eller gjøre som rådene i den andre tråden, og droppe en som ikke er villig til å ta initiativ. Det er umulig å gi fullstendig pålitelige råd når man ikke kjenner deg eller den det gjelder, samt mangler telepatiske evner. Lykke til Sorry, er helt ny på dette her med diskusjonsforum, og visste ikke hvilken kategori som passet best. Det skal sies at klokken var laaangt på natt da jeg ble med han hjem og det var lenge siden vi hadde drukket, og begynte egentlig å bli ganske edru. Så jeg tror han snakket sant, men det kan jeg jo ikke si for sikkert selvsagt. Virket mer som "latterlig ærlig"... Jeg fikk forresten en melding av han på facebook nå! Han skrev helt enkelt om jeg hadde troa på seier i dag (vi heier på samme fotballag). Men han sa ikke noe mer, eller vi tekstet frem og tilbake litt om kampen liksom.. Hehe, den er jeg veldig med på Tusen takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1634406&do=findComment&comment=22072717 Dessuten: Emnetittelen skal beskrive trådens innhold og eventuelle problemstilling godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg