J. Skaug Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Kos Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Et meget koselig bilde og det gjør godt å se en slik dyrebehandling, Jørgen ! 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Nydelig, talende bilde. Her er det en som elsker jobben sin! Suveren dybdeskarphet, lys og fargegjengivelse +++ 1 Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Henger meg på rosen, og plusser på nok et godord for at sløringen er såpass gjennomsiktig at jeg aner topografien bak ... Vh. 1 Lenke til kommentar
J. Skaug Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Synes også at dette er et koselig bilde av møtet mellom bonden og kua. De trives begge to. Har valgt å croppe bildet til et kvadratisk format, for å få mest mulig fokus på dette møtet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Her er det tydelig gjensidig glede. Kanskje kunne du hatt litt mer luft til høyre, men det overlater jeg til øynene som ser. Fint nærportrett av disse to med god skarphet i fint lys som gir gode farger og detaljer. Spesielt legger jeg merke til at du har latt bånnkuttet gå inne i bjella hvilket gir god spenning i motsetning til hvis det hadde blitt ei lita strime under. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg