Birger Mulvik Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Absolutt godkjent uten den helt store frys midt i spranget. Brukbar skarphet på bustehalen. Godt lys i øyet er jo også viktig. Perfekt plassert i flata. Roar Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Roar ! Ekornet er nok på veg ut av dybdeskarphetsfeltet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Et eksemplarisk "i spranget-bilde"! Synes du skal være godt fornøyd med "helheten" her! Ikke alle forunt å få til dette! Svært godt jobba! :) Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Et eksemplarisk "i spranget-bilde"! Synes du skal være godt fornøyd med "helheten" her! Ikke alle forunt å få til dette! Svært godt jobba! :) Takk for den utførlige og hyggelige tilbakemeldingen, Svein Magne ! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Å så søtt kjempegodt bilde synes jeg!! Du var på rett sted til rett tid...og ja skarphet er ikke alltid like lett eller helt nødvendig synes jeg..her er det øyeblikket som er det viktigste! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Å så søtt kjempegodt bilde synes jeg!! Du var på rett sted til rett tid...og ja skarphet er ikke alltid like lett eller helt nødvendig synes jeg..her er det øyeblikket som er det viktigste! Hilsen Tove Takk for den utførlige og hyggelige tilbakemeldingen, Tove ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg