Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Alle dokumentene dreamweaver mx 2004 har dette i <head> en: <script language="JavaScript" type="text/JavaScript"> <!-- function MM_reloadPage(init) { //reloads the window if Nav4 resized if (init==true) with (navigator) {if ((appName=="Netscape")&&(parseInt(appVersion)==4)) { document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }} else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload(); } MM_reloadPage(true); //--> </script> Hva er det?? Kan jeg fjerne det? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ettersom det ikke er i headen på andre hjemmesider så går det vel sikkert ann å fjerne den.. ellers er det jo bare å prøve Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Jo men vis det gjør noe nyttig så vil jeg jo ha det. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Den fikser en bug i Netscape 4.x som kan forårsake krasj hvis vinduet blir forandret i størrelsen av brukeren, altså dra i hjørnene i vinduet. Som scriptet viser, gjelder dette bare netscape 4.x, andre browsere blir ikke berørt. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Ok. Da fjerner jeg det. Ingen som bruker netscape vel?? Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vel, det fleste bruker jo Internet Explorer, men flere og flere går over Mozilla og i stor grad Opera. Netscape er forsåvidt død (misforstå meg rett...), men ånden lever videre i Mozilla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå