Tarzan93 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei. Jeg har en sony xperia Z som slår på WIFI automatisk. Den kan gjøre det selv om alle programmer er lukket. Det skjer en gang i blant. Veldig irriterende å våkne på natta å se at WIFI er på og trekker strøm. Har sjekket innstillingene og det er ingen ting der som gjør at den slår seg på. Flere med problemet? Noen som har løsninger? Lenke til kommentar
dollyduck Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har du sjekket om "location-based Wi-Fi" er slått på? Du finner det under settings/power management. Hvis det er på vil telefonen automatisk koble seg til et lagret trådløst nettverk når det er innenfor rekkevidde. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Har du sjekket om "location-based Wi-Fi" er slått på? Du finner det under settings/power management. Hvis det er på vil telefonen automatisk koble seg til et lagret trådløst nettverk når det er innenfor rekkevidde. Den er av. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Skjønner meg ikke på dem som absolutt skal skru av wifi når de er hjemme i tro om at det sparer strøm. http://www.androidcentral.com/android-101-save-battery-keeping-wifi-alive Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Skjønner meg ikke på dem som absolutt skal skru av wifi når de er hjemme i tro om at det sparer strøm. http://www.androidcentral.com/android-101-save-battery-keeping-wifi-alive Jeg vil ha kontroll på den. Det er greit den ikke trekker så mye strøm, veit at mobildata trekker mer(egen erfaring), men er utrolig irriterende at den plutselig er på. Jeg vil styre selv når jeg er på WIFI. Synes det er deilig å ikke være tilkoblet hele tiden. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Skjønner det, den skal jo holde seg avslått om du skrur den av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå