Gjest Bruker-182691 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei! Jeg forket et prosjekt som heter AudioSwitch og la til litt funksjonalitet. Nå kan du også bytte default audio device med Alt+X (uten at directx-vinduer minimeres) eller ved å venstretrykke på tray iconet. Det er testet på windows 8 men skal fungere på windows 7. Hyggelig om noen får bruk for det, eller vil teste. Det kan lastes ned her: https://sourceforge.net/projects/audioswitcherwin78/ Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei, dette er strålende! Jeg har flere lydenheter på maskinen og en hurtigknapp er nyttig! Er det muligheter å få en konfigurasjon der en kan sette egne hurtigtaster? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei, dette er strålende! Jeg har flere lydenheter på maskinen og en hurtigknapp er nyttig! Er det muligheter å få en konfigurasjon der en kan sette egne hurtigtaster? Vurderer å lage det, burde ikke være så vanskelig, så jeg skal se hva jeg får til de neste dagene, poster her når og hvis det er klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå