AfterGlow Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Spytter 3,5 milliarder kroner inn i «grenseoverskridende» VR-løsning.Google gjør gigantinvestering i unik VR-teknologi Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Tanke: Man er i en ganske god posisjon når man "spytter" 3.5 milliarder... 5 Lenke til kommentar
Fredricon Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det virker som om VR teknologien virkelig kommer for å bli denne gangen. Du har jo Facebook som kjøpte Oculus, Sony med Project Morpheus og en del små prosjekter i tillegg at nå Google nå satser enormt på dette. Er meget spendt på å se hvordan VR er om 5 år 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 På hjemmesiden til Magic Leap står det blant annet at teknologien basererer seg på dype innsikter både i fysikken til den ytre verden og i prosessene bak menneskets sanseapparater.Det er sånne typer markedsførings fraser som får skepsisometer'et mitt til å gi fullt utslag. Når noe er for bra til å være sant så er det som regel det. Men, men ... får du masse grunker for butikken er det vel kanskje noe i det allikevel. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Det er sånne typer markedsførings fraser som får skepsisometer'et mitt til å gi fullt utslag. Når noe er for bra til å være sant så er det som regel det. Men, men ... får du masse grunker for butikken er det vel kanskje noe i det allikevel. Nettopp. Google hadde nok ikke gitt en halv milliard dollar for tomme markedsføringsfraser... Dessuten synes jeg ikke det er helt ulikt Google å satse på high tech. De har vel "dabblet" endel i fremtidsteknologi som kvantecomputing etc. Men man kan jo lure på om de har gjort et varp, ettersom FB betalte betydelig mer for Oculus, med en faktor 5 blir det vel... Endret 22. oktober 2014 av Visjoner Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Et steg nærmere en Pocket Giraffe. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 På hjemmesiden til Magic Leap står det blant annet at teknologien basererer seg på dype innsikter både i fysikken til den ytre verden og i prosessene bak menneskets sanseapparater.Det er sånne typer markedsførings fraser som får skepsisometer'et mitt til å gi fullt utslag. Når noe er for bra til å være sant så er det som regel det.Men, men ... får du masse grunker for butikken er det vel kanskje noe i det allikevel. De som investerer får prøve og se hva de har gjort til nå, så spytter de inn penger, ser ut som om at det fungerer ihvertfall Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Meneh... Dette ser jo ut til å være AR (Augmented Reality), ikke VR! I hvertfall ut i fra bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå