jimmy trap Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei!Jeg har etter hvert blitt rimelig bortskjemt på fantastisk krim etter å ha sett Broen, MAGISKE Broadchurch (!), Forbrydelsen, The Fall, Top of the Lake, Luther og Borgen. Jeg lurte på om noen hadde tips til lignende krimserier (gjerne med plott som foregår i moderne tid og ikke så veldig gammel produksjon (etter 2008 og oppover feks) britisk/amerikansk/svensk/dansk spiller ingen rolle)? Spesielt Broadchurch var en helt fantastisk opplevelse.Ha en fin dag :') Lenke til kommentar
jimmy trap Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Magisk tips det ja, dessverre sett det. Blir rått med sesong 2! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Magisk tips det ja, dessverre sett det. Blir rått med sesong 2! Tror ikke jeg sitter på så mye Krim kunnskap dessverre, moren min ser han Wallander og Veum hvis de er interessante? 1 Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Sherlock serien?(aldri sett den), Kodenavn Hunter(gikk på nrk i 2008), Dickte(en serie som går på tv2 nå) Wallander, og Beck. De to sistnevnte er før 2008. Jeg har sett mye krim, så skal se om jeg kommer på flere 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 For alle som liker krim eller også er interessert i juss så er Criminal Justice et must. En av de beste miniseriene lagd. Sesong 1 er must å se, sesong 2 er en annen historie med nye karakterer som ikke er like bra. State of Play er også minst like bra miniserie også. Egentlig den beste britiske miniserien om du spør meg. Litt mer politisk, men også en stor dose krim involvert også. (Har du sett den amerikanske filmen med samme navn kan du se britiske miniserien uten at det blir noe problem. Litt annet plott, og en historie med flere sidehistorier enn filmen naturligvis. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå