Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Krimserier

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har etter hvert blitt rimelig bortskjemt på fantastisk krim etter å ha sett Broen, MAGISKE Broadchurch (!), Forbrydelsen, The Fall, Top of the Lake, Luther og Borgen.

Jeg lurte på om noen hadde tips til lignende krimserier (gjerne med plott som foregår i moderne tid og ikke så veldig gammel produksjon (etter 2008 og oppover feks) britisk/amerikansk/svensk/dansk spiller ingen rolle)? Spesielt Broadchurch var en helt fantastisk opplevelse.

Ha en fin dag :')

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For alle som liker krim eller også er interessert i juss så er Criminal Justice et must. En av de beste miniseriene lagd. Sesong 1 er must å se, sesong 2 er en annen historie med nye karakterer som ikke er like bra.

State of Play er også minst like bra miniserie også. Egentlig den beste britiske miniserien om du spør meg. Litt mer politisk, men også en stor dose krim involvert også.

(Har du sett den amerikanske filmen med samme navn kan du se britiske miniserien uten at det blir noe problem. Litt annet plott, og en historie med flere sidehistorier enn filmen naturligvis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...