MassEffect Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Hei!Skal søke på bedrifter Serviceelektroniker/dataelektronikker og ønsker å vite mer om dagens arbeidsplasser man kan søke.Skriv gjerne; Bedrift(navn) ,Lønn, sted du jobber , hvordan fikk du jobben.Jeg ser det er noen forskjellige tråder på dette men de er veldig uoversiktlige, hadde hjulpet flere kansje om du legger inn et innlegg om du jobber med en av delene - veldig lite informasjon på nettet.Relevante fagområder; -Serviceelektronikker/data-elektronikker -Telekommunikasjonsmontør -Porduksjonelektronikker.For å gjøre det enkelt og oversiktlig kan du jo bare kopiere de som står i mellom CTRL+C -> CTRL+V og fylle inn:CTRL+C -> CTRL+V:Bedrift(navn) :Sted/fylke : Lønn/timelønn:Hvordan du fikk jobben,og hva annnen viktig informasjon du ville lagt med?CTRL+C -> CTRL+VTakk for at du gidder og ta deg tid å legge inn! Endret 23. oktober 2014 av MassEffect Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Bedrift(navn) : Ricoh (servicetekniker - kopimaksiner)Sted/fylke : BergenLønn/timelønn: ca 200krJeg stod på fylkets liste over lærlinger som ikke hadde fått læreplass, og ble oppringt.Dataelektroniker Endret 22. oktober 2014 av Chris93 1 Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 VK2 Serviceelektronikk 2007. Sa jeg skulle gå videre på skole hver gang en lærlingbedrift ringte, så jeg tok fagbrevet i januar 2008 uten lærlingtid (gikk da på BTF og fikk fri en uke for å ta Fagbrevet jeg egentlig skulle ha hatt for å komme inn på Bergen Tekniske Fagskole). Kan derfor ikke si noe om lærlingbedrifter, men kan iallefall nevne at Serviceelektronikk er veldig etterspurt og greit betalt. Ifølge skattelistene tjente jeg 796k brutto i fjor, og jeg jobber ikke offshore, selv om utsikten utenfor kontoret/NOC-en innebærer nettopp offshorehelikoptre (og sivile fly).. 1 Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) VK2 Serviceelektronikk 2007. Sa jeg skulle gå videre på skole hver gang en lærlingbedrift ringte, så jeg tok fagbrevet i januar 2008 uten lærlingtid (gikk da på BTF og fikk fri en uke for å ta Fagbrevet jeg egentlig skulle ha hatt for å komme inn på Bergen Tekniske Fagskole). Kan derfor ikke si noe om lærlingbedrifter, men kan iallefall nevne at Serviceelektronikk er veldig etterspurt og greit betalt. Ifølge skattelistene tjente jeg 796k brutto i fjor, og jeg jobber ikke offshore, selv om utsikten utenfor kontoret/NOC-en innebærer nettopp offshorehelikoptre (og sivile fly).. Hva heter bedriften du jobber på /jobbet på? Endret 23. oktober 2014 av MassEffect Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Når jeg startet jobbet jeg i Avinor, men etter at Flysikringsdivisjonen ble skilt ut som eget heleid AS så heter vi vel nå Avinor Flysikring AS. ICAO (FN Organ) pålegger oss å ha et døgnåpent Com. Centre, så jeg sitter og ser Netflix i tilfelle det kommer alarmer på en haug med samfunnskritiske systemer som holder luftrommet åpent. Endret 23. oktober 2014 av AnthonyEdwardS 2 Lenke til kommentar
MassEffect Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Bump.di.bump i håp om å få mer lystene skrivere, ikke flere som har gått noe av samme yrket ? - scroll to the top Endret 19. november 2014 av MassEffect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå