Malmern Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Hei,hver gang jeg prøver å åpne Messenger appen får jeg beskjeden"Session Expired. Please log in again."Har prøvd å logge ut og inn igjen på Facebook appen uten hell.FB appen i seg selv fungerer fint,virker også som at Messenger får beskjedene da jeg kan se de når jeg drar ned notification baren.Siste utvei er å fjerne FB autoriseringen til telefonen min,men aner ikke hvordan jeg gjør det? Endret 22. oktober 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 det gjør du i innstillinger og konto informasjon Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har du prøvd å avinstallere/reinstallere Messenger? Det kan være det fikser det. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) det gjør du i innstillinger og konto informasjon Edit: Fant det nå, ignorer det som står under. Edit 2: Gjorde begge deler og det fungerte, takk for tips! På telefonen eller på pcen? Er ihvertfall ingen kontoinformasjon på telefonen. Under settings er det: "General settings" "Notification settings" "Chat heads" "Other settings" På pcen får jeg opp følgende: "Generelt" "Sikkerhet" "Personvern" "Tidslinje og tagging" "Blokkering" "Varsler" "Mobil" (Der kan jeg kun slette telefonnummeret, ikke telefonen) "Følgere" "Applikasjoner" "Annonser" "Betalinger" "Dashbord for brukerstøtte" "Videoer" @Battaman Skal prøve det. Endret 22. oktober 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå