Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Får ikke start på caddy´en min

Stavoku

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte en caddy igår kveld. Jeg stoppet og startet den flerne ganger før jeg kjøpte den siden jeg er redd at en bil ikke skal starte om morningen når jeg skal dra. Dagen etter jeg kjøpte bilen startet jeg den når jeg våknet, men da fikk jeg ikke start på min caddy 2006 modell 160.000km 2.0 SDI. Kan dere hjelpe meg med det, noen som har noe tips? noen som har hatt det samme problemet før ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk start på den nå. Men når den er kaldt om morningen første forsøk når den er kald får jeg ikke start på den må vente 30 sek så starter den. Men etter den starte skrudde eg den av da det hadde gått 1 min å skrudde den på så startet den med engang.

Lenke til kommentar

:) Ok.

Hvis gløderen ikke fungerer skikkelig så vil ikke temperaturen på pluggen bli høy nok til å antenne dieselen. Men det har jo vært mildt forløpig da(?) Hvor kaldt var det hos deg i natt/morges?

Du kan jo lade opp batteriet i bilen og bytte drivstoffilteret også kanskje?

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Har vert litt kaldere en vanlig inatt, men prøvde å starte den i 11 tiden. Skjønner. Nå fikk jeg melding ifra gamle eieren at eg ikke burde parkere den på bakke?

Woot? Fikk du med garasje da? Kan ikke parkeres ute, er det det selger mener? Eller mente han i en bakke

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Hørtes veldig ut som en gammel 2.0SDI motor det der ja. Skuddsikker når du først får start på de, men et helvette å starte når det er kaldt ute. Vi hadde et par caddyer med den motoren som nærmet seg 300' når de ble solgt. Og de var et mareritt å starte, var på verksted flere ganger for å bli undersøkt men ingen fant ut av det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, jeg kjøpte en caddy igår kveld. Jeg stoppet og startet den flerne ganger før jeg kjøpte den siden jeg er redd at en bil ikke skal starte om morningen når jeg skal dra. Dagen etter jeg kjøpte bilen startet jeg den når jeg våknet, men da fikk jeg ikke start på min caddy 2006 modell 160.000km 2.0 SDI. Kan dere hjelpe meg med det, noen som har noe tips? noen som har hatt det samme problemet før ?

har hatt en bil med samme problemet. glødepæra hadde sloknet vrei om nøkkelen ingenting skjedde. og det viste seg at 3 av 4 glødepærer hadde gått. så det er sannsynlig at du har noen glødepærer som er ødelagte

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...